Gå til innhold
Fiskersiden

Flyndrefisk - Hvilken art?


Recommended Posts

Den 1.4.2018 at 1.51, Fjesingsen skrev:

Nååå, en god matfisk om man vet hvordan en skal tiberede dem. Har verken smakt kokt papp eller tåfis selv, men krydrer man denne godt med urter og skikkelig havsalt, og steker på høy varme 4+1/2 minutter så er man i mål iflg min erfaring. :) 

Smaker fremdeles drit :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.4.2018 at 8.29, Rage skrev:

Smaker fremdeles drit :lol:

Jeg vet at du har prøvd det meste , men må si at jeg er imponert at du har spist og smakt dritt , papp og tåfis. ( ironi)

Enig med deg i at det ikke er mat  . Smaken ( eller mangel av smak ) av glasssvar er vanskelig å plassere. For min del og uansett tilberedning , kan den karakteriseres som smaken av gammel forkjølelse...ekkelt med lit hint av salt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.4.2018 at 18.00, Martin Lopez skrev:

Jeg vet at du har prøvd det meste , men må si at jeg er imponert at du har spist og smakt dritt , papp og tåfis. ( ironi)

Enig med deg i at det ikke er mat  . Smaken ( eller mangel av smak ) av glasssvar er vanskelig å plassere. For min del og uansett tilberedning , kan den karakteriseres som smaken av gammel forkjølelse...ekkelt med lit hint av salt.

 

 

Yes!

Konsistensen på kjøttet er nesten "ok", men ettersmaken smaker for j****ig... ikke noen hyggelig opplevelse. Har også prøvd å panere og fritere glassvar i olje, gjorde saken nesten verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.