Jape

Femunden Hedemark Jyltingsmarka

Recommended Posts

Hei! Vi er en sprudlene gjeng som skal opp å kose oss i femundsmarka nærmere bestemt Jyltingsmarka. Hva er mulighetene for fangst av ørret og annet morro der ? Noen erfaringer ? Vi kommer til å bruke Alt fra flue til mark. Og noen blir vel værende ved leieren og være fyringsvakt!

Vi leier kano og kommer til å padle rundt i området i ca 3 dager i slutten av Juli. 

Jeg trenger ikke å få god plassene, men her blir det med folk som ikke fisker annet enn når de er med meg på tur. Og har lyst til at de skal få oppleve hva en slik tur kan by på med fisking og natur. Balsam for sjelen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 28.3.2018 at 12.11, Jape skrev:

Hei! Vi er en sprudlene gjeng som skal opp å kose oss i femundsmarka nærmere bestemt Jyltingsmarka. Hva er mulighetene for fangst av ørret og annet morro der ? Noen erfaringer ? Vi kommer til å bruke Alt fra flue til mark. Og noen blir vel værende ved leieren og være fyringsvakt!

Vi leier kano og kommer til å padle rundt i området i ca 3 dager i slutten av Juli. 

Jeg trenger ikke å få god plassene, men her blir det med folk som ikke fisker annet enn når de er med meg på tur. Og har lyst til at de skal få oppleve hva en slik tur kan by på med fisking og natur. Balsam for sjelen!

Hei. Har ikke fiska så mye i Jyltingsmarka, men var der på sommeren på en liten rundtur med bil og til fots for noen år tilbake. 

Det er i hvert fall kjempegode muligheter for å komme i kontakt med fin fisk. Først og fremst abbor, gjedde og harr. Spinner er vel bankers i det området har jeg fått med meg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå