Gå til innhold
Fiskersiden

Lowrance Hook 7 ekkolodd/kartplottar mistar djupna


Ivar-Aage
 Share

Recommended Posts

Har eit Lowrnce Hook-7 83/200-455/800 kombi instrument, som er 2 år i desse dagar. Midt på sommaren i fjord sluttar den å finne botnen etter ei stund. I juni 2017 klarde det å holde botnen på 435 meter djup i 4,4 knop i sjøen. På seinare turar det vekk kvar gang,og eg må inn i innstillingane å forandre, eller starte det ommat. Er det nokon som har nokon forklaring på kva som er "feil", eller kva eg kan gjer for å fikse det?

N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du må forandre?

Bør alltid gjøres ved trøbbel:

Begynn med å lagre waypoints til minnebrikke. (Om du har noen du vil lagre.) Oppdater softwaren (om du ikke har gjort det) og ta en hard reset. (Slå av, hold inne + og -, mens du holder de inne trykk og slipp Power. Slipp -/+ når du hører et høyt pip eller ser bakgrunnskartet.)

Det kan være at ekkolodd eller giver holder på å gi seg. Men gjør det over uansett. Sjekk at giveren står slik den skal, den kan ha fått seg en smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklagar seint svar. Eg veit egentlig ikkje kva eg stiller på,eg går inn og forandrar på feks meter til fot,også tilbake igjen. Av og til slår eg det av og på. Eg tvilar på att svingaren har fått seg ein smell, men ein veit no aldri. Eg har ikkje oppdatert den,eg har ikkje sett noko oppdateringar for den? Eg skal uansett gjer som du skriv over, for dette veit eg du kan :-) . Veit du forresten om det går ann å få fram volt på skjermen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.