Gå til innhold
Fiskersiden

KastKing braid, erfaringer?


Aurevenn
 Share

Recommended Posts

Jeg har brukt den billige varianten med 4 tråder.. Helt grei, og helt klart verdt prisen. De har også noen andre dyrere varianter, men 8 tråder er ikke nødvendigvis noe bedre enn 4 tråder så det er sagt..

Apropos den aktuelle produsenten og internettomtaler. Det er verdt å nevne seg at mye av den omtalen som står på internett/youtube åpenbart er kjøpt og betalt. Jeg har prøvd noen av produktene og det er som regel det samme som kan kjøpes enda billigere under andre kinesiske merker, som f.eks. Saratoga og Hercules (multifilament line). Det er også kommet frem at noen mer etablerte merker herover selger tilsvarende samme produkter.. Da tenker jeg spesielt på sneller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har brukt det i en måned nå...og funker helt fint for meg. Dro inn en 6,5 kilos steinbit på det sist onsdag. Og jeg dryler ut 113 grams blylodd med en hel småsei som agn med det...ikke hatt noen brudd hitil. Så alle familienes fiskestenger har fptt Kastking braid, og jeg har bestilt et par tusen meter til. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.