Gå til innhold
Fiskersiden

Fisketur


BOJ
 Share

Recommended Posts

hei

tror ikke vanna er isfrie der oppe enda.

Veldig kald og sein vår i år, og kald seinvinter. Du bør nok drøye litt enda. Men siljan har mange fine ørretvann å by på.

Jeg vil nesten anbefale dere å satse på sjøørreten i helga, sandefjord-larvik-stavern er bra nå.

Hvis det er av interesse, gi lyd så kan jeg komme med mere spesifikke tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, cannonbang skrev:

hei

tror ikke vanna er isfrie der oppe enda.

Veldig kald og sein vår i år, og kald seinvinter. Du bør nok drøye litt enda. Men siljan har mange fine ørretvann å by på.

Jeg vil nesten anbefale dere å satse på sjøørreten i helga, sandefjord-larvik-stavern er bra nå.

Hvis det er av interesse, gi lyd så kan jeg komme med mere spesifikke tips

Ja tar gjerne imot spesifikke tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

her er en tråd jeg var med i for en stund siden ang sø-fiske rundt larvik

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?/topic/73302-fiske-ifra-land/&tab=comments#comment-786274

Ellers så kan du også dra inn til fjellområdet siljan- kongsberg fra andre steder også. Omholtfjellet f.ex har gode muligheter. Det beste her er å kjøre bomveien opp stølekleiva, skrim nord fra passebekk og opp til stølevanna. du kommer ikke helt opp, men det er bare en knapp km å gå langs en grusvei inn til ivarsbu. derfra inn til vanna her

https://kart.gulesider.no/m/4cy4L

Omholtfjellet fiskeforening kultiverer vanna og setter ut fisk her, og fisk på halvkiloen er slett ikke noen sensasjon. Jeg vil anbefale å gå veien om ivarsbu, selv om den er litt lengre, da ruta på sørsiden av lille stølevann er ganske ulendt. I lille stølevann er det også mye fisk, men den er småfallen og mager. Men som tidtrøyte er det jo ganske morro da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.