Gå til innhold
Fiskersiden

SJØØRRET............


Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av rottars

He he, ble ikke noe fiske i natt. Ble heller tv og koz..........! Men drar på sjøen om noen timer. Skal prøve litt da. Vi får ta en tur ut i helgen på Dusa om det passer for deg. Har hørt at det er litt fisk å få der. Og at ørreten biter.

Tv og kos jir ingen fisk, da får du prøve til helgen så du kommer på listen din sel også, ønsker deg en virkelig god fiskerlykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ gutta! Ser at dere er ivrige sjøørret fiskere og det er vel og bra, mitt rå til dere på denne tiden av året er å dra mye lenger ut en dusa. Gjerne ytterst på hvaler øyene og fisk på kveld/natt eller tidlig morgen. Det er lengere mellom fisken nå, men de er i topp kondisjon. Senere utover høsten ses vi knasje i kilen[ :) ]

Har et enda heter tips til dere nå, glem sjøørreten og prøv på Seien i steden. Sei på +/-2kg på UL eller fluestang er on opplevelse som kommer til å gi dere sjokk og ereksjon på en gang[ ;) ]

PS! Stell pent med sjøørreten min, og husk uoffisielt minstemål på 45-50cm i Østfold!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sein trekker nå inn på grunner vann og jager silda helt i overflaten, spessielt på kveldstid!!! Fra Hankø og innover mot Larkollen er det mange gode plasser nå! Ville også tro at det er muligheter rundt Søster øyen på Havler!!

Har tatt flere sei på opp mot to kilo på fluestang(#7) nå og det er den råeste og sterkeste fisken, i forhold til størelsen, jeg noengang har tatt på flue[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.