Gå til innhold
Fiskersiden

Årets første ørret i boks!


Rubjo
 Share

Recommended Posts

Dro innover Sørlia i Harstad hvor vannene ligger som perler på ei snor, og med vei inn til alle sammen. Startet ved Stensåsvannet some r et poplært fiskevann. Men en gjeng campingvogner hadde okkupert hele yndlingsplassen og satt der og fyrte Bin laden, mens det sprang et par iltre sofaputer med voff-voff lyd og bjeffet konstant...men på med vadbuksen, og vaset ut og fant meg 3-4 avrevnme sluker, og 3 kastedupper kompålett med flue. 
Altid greit å starte sesongen min der :-D

På land igjen, og inn i bilen til andre enden av vannet hvor det også vare mindre vinn, og en fin liten utos å stå ved. Og der, får jeg årets første ørret. Et prakteksemplar som dere ser!

Resten av turen var jeg innom flere vann og fikk meg litt steikefisk. Får vel kjøpe meg fiskekort i Møkkelandsvannet hvor det går sjørøye!

36786833_1580943802028972_7467793816628494336_n.thumb.jpg.84d878c187dd277d7e2ee9d7203a38f6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utbruddet mitt da den tok min sølvfargede Vibrax nr #0" var "kor Artig!!!"

Og litt av en konstrast til surfstengene jeg hiolder på med resten av året...er like artig å få en liten steikeørret på UL stanga som å få en stor steinbity på Surfstanga :-)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.