svartfeskarn 2 Posted July 10, 2018 Report Share Posted July 10, 2018 Hei lurer på om noen kan tipse meg om hvor jeg kan få kjøpt fersk eller frossen sild i Bodø ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cannonbang Posted July 10, 2018 Report Share Posted July 10, 2018 Hei Vet ike om ting er forandret nå siden jeg var med og leverte sild i bodø, men hvis det er mulig å kjøre ned på kaiene ute på burøya, så skulle det være mulig å få tak i fra båtene der ute. De mindre kystbåtene pleier også å ligge inne i byen , men det er ikke sesong for dem nå, de starter ikke før ut i september Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svartfeskarn 2 Posted July 10, 2018 Author Report Share Posted July 10, 2018 Tak for tipset , drar inn til bodø å skjeker i morra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meis Posted March 19 Report Share Posted March 19 Hvordan gikk det svartfeskarn, fikk du tak i agnsild i Bodø? Mvh meis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts