Gå til innhold
Fiskersiden

Fisketur


Nortroll
 Share

Recommended Posts

Siden det ble dårlig med respons på å legge meg på som kommentar så prøver jeg å starte en ny tråd da.

Jeg er alltid på jakt etter nye personer å fiske med, får jo igrunnen aldri nok av å fiske så da mangler en ofte bare folk å fiske sammen med.

Hva det skal fiskes etter er ikke så veldig nøye, det meste er jo morro uansett. Jeg har tilgang til båt på sjø og gummibåt på henger til å drasse med i ferskvann, så det meste skal vel gå fint. Hvis du\dere har lyst til å prøve å ta med en til eller for den del lei av å fiske alene, så er jeg villig til å være med jeg. De fleste turer blir bedre med selskap og jeg har mine tvil om at en skal klare å finne unntak. Jeg bor i Lillesand og båt på sjø står også der, ellers strekker jeg meg langt nok i begge agderfylkene for å fiske. Har endatil når det kniper tatt en tur til Stokkevann i Telemark bare for å friste på stor gjeddene der. Samt beveger jeg meg utenfor landegrensene så pleier jeg alltids å ha med meg ei stang på lur.Så ta gjerne å si noen ord hvis du har lyst til å prøve en fisketur. Kontakt meg enten her eller på mobil. 98847951. Mvh Trond H. Frøysnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.