Gå til innhold
Fiskersiden

Nybegynner fluefiskesett


RebelCain
 Share

Recommended Posts

Heisann.

Fluefiske interessen fra tenåra kom plutselig å beit meg i baken etter 20 år, så skal begynne med det igjen.

Har kikket litt rundt på nett etter fluefiske sett (stang, snelle og snøre) men det er ufattelig mange kombinasjoner. Noen sier "hold deg til dette merke" mens andre ber meg styre unna diverse merker.

Noen her inne som har bra tips på en leverandør som har bra utstyr og tips til et sett som ikke koster hus, hjem og bil i første omgang? (Får heller oppgradere underveis :) )

Eller om det har blitt foretatt en stortest i det siste av stenger og sneller :)

 

EDIT: Glemte å  nevne at det er snakk om sjøørrett i første omgang, så 9/9.6` #7 stang er det jeg er på utkikk etter.

Endret av RebelCain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei,

kjøper du eit sett av dei kjente merkene så er får du eit godt sett. Kjøp eit sett #7 ,9 fot så er du innanfor. Guideline, orvis, hardy, loop, scierra osv osv. Dei fleste setta er utforma med snøre som passer og der du ikkje treng å vera ekspert for å kaste. Til sjøaurefiske ville eg kjøpt eit intermediatsnøre så du kan sjå om det er med i pakken. For deg som nybegynner er det ingen forskjell på dei ulike merkene, det har litt med smak og behag å gjera. Stikk innom ein butikk og snakk med nokon som kan fiske og få anbefalinger, eller så finn du eit sett på haustsalg og kjøper det. Test av sneller og stenger er veldig så som så fordi det er ikkje så stor forskjell på stenger innanfor eit prissegment når det gjeld dei store produsentane, meiner eg. Du seier ikkje noko om pristak men i området 1500-2000,- bør du finne ein del som du kan fiske med, evt så ligg det pent brukte pakker på finn.no som ofte er rimelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.