Gå til innhold
Fiskersiden

Forstyrrelser på side scan


Psrl
 Share

Recommended Posts

Nå står det 13V på det ene og 12,5V på det andre, så det tyder på at påhengeren din lader. (Alt over 12,7 tilsier lading.) Men du har helt rett i at slitent batteri er roten til alt ont hva gjelder gremlins i moderne marin elektronikk. Rent umiddelbart hadde jeg tippet at giverens elementer for sidevü holder på å ta kvelden, men sjekk for all del status med fulladet batteri før du ringer Garmin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo flunka nytt dette, så håper inderlig det holder en stund til. 

Ingen batteri ekspert eg, men en eldre påhenger har primitiv lading. Så og lade batteriet med skikkelig lading en gang i blant anbefales vist. 

Så ser for meg batteriet holdes i live på et minimum av laderen, men blir aldri helt topp. Ihvertfall ikkje når det er tomgang skjæring og mye starting. 

Trekker de mye strøm disse nye loddene? Kjører med alle 3 oppe på skjermen for å lære meg dette... 

 

Edit. 

Side scan fikk et velbefinnende igår noen minutter før eg la til brygga. Dette var etter eg hadde kjørt i plan noen minutter, og da lader jo motoren betydelig bedre..... 

Endret av Psrl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.