Gå til innhold
Fiskersiden

Leie mindre båt i Kristiansand


Rosander
 Share

Recommended Posts

Er det noen som vet om båter til leie i Kristiansand?
Helst en mindre båt da jeg ikke har båtførerbevis, jeg har kjørt en del båt men siden jeg ikke eier en selv har jeg ikke sett behov for å få tatt båtfører prøven.

Selv ei lita jolle med 9.9hk hadde hjulpet godt.
For mitt vedkommende skal den kun brukes innaskjærs mellom holmer og bukter da jeg er lei av å bruke altfor mye tid på å vandre mellom fiskeplassene langs sjøen.

Jeg ser det er noen få til utleie på diverse nettsider men dette er gjerne større båter fra 50hk og oppover og prisene blir da litt stive kun for sporadiske fisketurer da de ofte ligger på 2000kr og oppover pr. døgn.

Endret av Rosander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, erik skrev:

Frem med Gule Sider, og ring lokale campingplasser. Disse har ofte nettopp mindre båter og påhengere som kan leies for en grei penge. 

 

Og se å få tatt den lappen, livet er generelt bedre i båt. ;)

Takk for tips, tok ett søk på de forskjellige campingplassene i området men stod lite på nettsidene men jeg skal prøve å kontakte de direkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg skal gre hele camping-folket feil vei med stålkam, så tror jeg du kan anta at slike nettsider sjelden er å anse som fullstendige. ;) 

Jeg har opplevd mange ganger at de nettopp har en kano, robåt eller kanskje en litt sliten Pioner 14 med totakts 9,9HK liggende på lur uten at det har stått noe sted. Kanskje anser de utstyret som litt for slitent til å annonsere, eller kanskje de ikke vet hvordan de oppdaterer egne nettsider og ikke vil betale den lokale fjortisen enda en seddel bare for å få på plass den informasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.