Gå til innhold
Fiskersiden

Til salgs: Alumarine 10


erik
 Share

Recommended Posts

SOLGT!

Etter at Starwelden kom inn i bildet ser jeg at den minste jolla vår ikke får nok brukstimer til å forvare å ha den.

Jeg selger derfor min Alumarine 10, en ti fots klinket aluminiumsjolle som veier 41kg.

IMG_4140.JPG

 

Se forøvrig annonsen på Finn:

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=129574514

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎19‎.‎09‎.‎2018 at 12.00, erik skrev:

SOLGT!

Etter at Starwelden kom inn i bildet ser jeg at den minste jolla vår ikke får nok brukstimer til å forvare å ha den.

Jeg selger derfor min Alumarine 10, en ti fots klinket aluminiumsjolle som veier 41kg.

IMG_4140.JPG

 

Se forøvrig annonsen på Finn:

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=129574514

Betyr dette at du har gitt opp lokale "storabborvann" som Stovi- og Østernvann?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at det nok blir en annen liten og ekstrem-transportvennlig farkost etterhvert. ;) Helt hva og når gjenstår å se. Det ble for likt med to alubåter, selv om den ene ikke krever rampe mens den andre gjør det. Neste transportable farkost blir nok så lett og liten at den kan bæres på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, erik skrev:

Det betyr at det nok blir en annen liten og ekstrem-transportvennlig farkost etterhvert. ;) Helt hva og når gjenstår å se. Det ble for likt med to alubåter, selv om den ene ikke krever rampe mens den andre gjør det. Neste transportable farkost blir nok så lett og liten at den kan bæres på ryggen.

Aha!

Hadde det ikke vært for det at du liker å skru fast en 7-8 skjermer i alt som flyter, så hadde jeg tippa på en packraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.