Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano / Daiwa


POTER
 Share

Recommended Posts

Hei

Lurer på om en SpeedMaster BX Spin 330H 11'/20-50g er god valg til laksefiske/andre ferskvann fisk , (kystfiske fra land også)?

Har en daiwa ballistic LT 5000 snelle og tenkte å kjøpe speedmaster. 

Akkurat nå jeg bruker en Lawson Norwegian series 12' 20-70 gr sammen med Daiwa BG for å fiske i saltvann og det passer godt sammen derfor jeg letter etter en ny stang til den Ballistic snelle. 

Håper for litt hjelp, takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver ikke med laksefiske, men til kystfiske burde den være helt grei. Bruker ei stang i samme klasse tilk akkurat det. 

Til annet fiske i ferkvann erd en også helt grei til flue og dupp og slikt, men den er nok så stiv, og nsella så stor at helt godfølelsen når man får fisk uteblir, om den ikke er i laksestørrelse. Til det ville jeg personlig valgt en ultralett stang. Men det kan jo bli neste prosjekt. Ved å kjøpe den Daiwa stanga får du deg ei ok Allround stang som kan settes inn i alle typer fiske, så får spesalstengene komme seienere. Min i samme klasse er den stanga jeg bruker desidert mest.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.