Gå til innhold
Fiskersiden

Lowrance elite 9 Ti med total scan giver


zapp
 Share

Recommended Posts

10 minutter siden, erik skrev:

Definer "brukende"? :) Han vil utvilsomt lese bunnlinjen hele veien og han vil se fisk godt ned til 80-100 meter eller så. Større stimer etc vil han se enda dypere.

Du er klar over at den giveren er gjennomgående og ikke aktermontert? 

Hei

han skal se bunn ,driver med krepsefiske /Linefiske . Var ikke klar over den var gjennomgående .

finnes det noe bilde av den giveren ?

 

Endret av zapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Den ‎28‎.‎11‎.‎2018 at 17.18, erik skrev:

Fant ikke bilde av akkurat den i farten men ser i prinsippet slik ut:

619bd0ffcbf73dbc2372b3a5b6a36eb1-image.j

Hei

Har du noe erfaring med denne giveren

https://seatronic.no/catalog/product/view/id/14732/s/simrad-totalscan-gjennomgaende-lav-og-hoy-chirp-giver/category/1513/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den TotalScan-varianten vi har snakket om hele veien. Jeg har ikke brukt den, men jeg har brukt elementene den er bygget opp med. 2D er basert på 50/200/455/800-HDI mens sidescan/ downscan er basert på samme elementer som i den aktermonterte versjonen av TotalScan. 2D elementet viser fisk godt ned til ca 80 meter, men sporer stimer og større enkeltfisk mye dypere enn det. 2D leser fint bunnen ned til 300-400 meter. Sidescan/ downscan fungerer godt ned til 30-ish meter, under god forhold opp mot det dobbelte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, erik skrev:

Det er den TotalScan-varianten vi har snakket om hele veien. Jeg har ikke brukt den, men jeg har brukt elementene den er bygget opp med. 2D er basert på 50/200/455/800-HDI mens sidescan/ downscan er basert på samme elementer som i den aktermonterte versjonen av TotalScan. 2D elementet viser fisk godt ned til ca 80 meter, men sporer stimer og større enkeltfisk mye dypere enn det. 2D leser fint bunnen ned til 300-400 meter. Sidescan/ downscan fungerer godt ned til 30-ish meter, under god forhold opp mot det dobbelte. 

Hei

Er den vi har snakket om ja. Har bestilt en, skal se om jeg ikke kommer tilbake med noe info på nyåret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.