VR73 0 Rapporter innlegg Skrevet January 19 Hei, Håper noen kan hjelpe meg med noen tips, Er ny når det kommer til laksefiske. Har noen tips ang hvor jeg bør dra, elv/vald etc? Ser for meg en 7-10 dagers fiske i August. Jeg bor på østlandet og fisker med flue. Takker for all hjelp. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
cannonbang 314 Rapporter innlegg Skrevet January 19 du har jo muligheter på brufoss i lågen http://www.brufoss.no/ Det er ca en times kjøring fra drammen, og er et langt og variert vald Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
VR73 0 Rapporter innlegg Skrevet January 19 Hei. Takk for tips. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
cannonbang 314 Rapporter innlegg Skrevet January 20 Hei Hvis du skriver litt mer om hva du ønsker ut av dette fisket, så er det lettere å komme med relevante tips. Hvor på østlandet du bor, hvilket utstyr/ferdigheter du har og hva du trenger av overnattingsmuligheter. Jeg er en av de faste fiskerne på brufoss, der er jerg godt kjent, men har også fisket ganske mye i bjerkreim de siste åra, og noen turer til mandalselva. I tilegg er jeg utflytta trønder, og har fiska mye det tidligere, spesielt i stjørdalselva og smålakselvene på fosen, da primært med enhåndsstang der ute Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider