Gå til innhold
Fiskersiden

Ferdatorsk 2019


Øystein H. Jørgensen
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, EddyBody skrev:

Vi skriver Februar til helga, så det er ikke sååå tidlig vel ?

Når er egentlig kjernetid for Ferdatorsk fisket ? Tenker å ta noen dager fri og overnatte i båten nær fiskeplassene så det blir litt mer fisketid i år.. Tenkte siste halvdel av Februar, kan ikke det treffe ganske bra ?

 

Midten av februar bleier det å skje noe , avhenger hvor du skal fiske . Har vært best utenfor Skudenes ( Geitungen )de siste årene.

Endret av zapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er midten av Februar egentlig litt tidlig ? Bør jeg vente til mnd skiftet for å ha best sjanser?

Ja, tenkte meg over til Geitungen, er vel kun der jeg har fått noen få de siste sesongene, men i seilbåtfart fra Hundvåg så er det greit å kunne overnatte, hvis ikke blir det lang tur og få timer fiske pr tur.

legger jeg inn en overnatting eller to så får jeg tid til å teste forholdene på veien også, feks byfjorden, Fjøløy traktene, sedegrunnen etc.

Er det andre grunner/platå som bør testes i det området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EddyBody skrev:

Er midten av Februar egentlig litt tidlig ? Bør jeg vente til mnd skiftet for å ha best sjanser?

Ja, tenkte meg over til Geitungen, er vel kun der jeg har fått noen få de siste sesongene, men i seilbåtfart fra Hundvåg så er det greit å kunne overnatte, hvis ikke blir det lang tur og få timer fiske pr tur.

legger jeg inn en overnatting eller to så får jeg tid til å teste forholdene på veien også, feks byfjorden, Fjøløy traktene, sedegrunnen etc.

Er det andre grunner/platå som bør testes i det området?

Hei

Ja midten på februar er litt tidlig, som sagt så kan det skje noe da, er vel best ved geitungen i mars.

Alstein grunnen kan jo prøves

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Den 22.2.2019 at 10.10, EddyBody skrev:

Noen som har fått noe enda ?

Har vært ute noen dagsturer men ikke sett snurten selv enda i år :huh:

Tar noen dager fri neste uke for å sjekke forholdene lenger ut og over Boknafjorden, ser ut for å blir greie forhold, så får bare håpe det er fisk i fjorden da.^_^

Dødt i byfjorden  . Ville satse på geitungen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.