Gå til innhold
Fiskersiden

Garmin GPSMap 421s gis bort


erik
 Share

Recommended Posts

EDIT: denne gikk i elektronikk-buret på ISI Gjenvinning.

Er på flyttefot og da dukker det utroligste opp fra bodens mindre besøkte avkroker. :)

Garmin GPSMap 421s med brakett og strømkabel men uten ekkoloddgiver eller kartbrikke selges. 

HBO 200,- må hentes på Stabekk eller i Bjørvika.F992A865-7F63-4086-9CE1-023BE85E8FCC.thumb.jpeg.1cb08e061934633938f20c12205c1c95.jpegC45BA6FE-CC7C-4BBD-82EF-14CAB03E5926.thumb.jpeg.1c7589a4231cc3eb9685d63639feb427.jpeg

Gis bort så lenge den hentes hos meg på Stabekk.

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to, den ene har vandret videre for flere år siden mens denne endte i glemselen. For en kartnerd er det fine med denne at du faktisk kan lage egne kart til den (med IMG-formatet) i motsetning til nyere modeller som er låst til Garmins egne løsninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Den 14.3.2019 at 10.25, erik skrev:

Jeg har hatt to, den ene har vandret videre for flere år siden mens denne endte i glemselen. For en kartnerd er det fine med denne at du faktisk kan lage egne kart til den (med IMG-formatet) i motsetning til nyere modeller som er låst til Garmins egne løsninger. 

Jeg kan gi deg 250kr for den (inkl frakt) - men da må du pakke og sende denne til meg.. (Bergen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.3.2019 at 21.13, erik skrev:

EDIT: denne gikk i elektronikk-buret på ISI Gjenvinning.

7 timer siden, Macnervik skrev:

Jeg kan gi deg 250kr for den (inkl frakt) - men da må du pakke og sende denne til meg.. (Bergen)

 

Beklager, men denne er resirkulert for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.