Gå til innhold
Fiskersiden

Våren er på vei men det er fremdeles surt ute. Hva bruker dere av klær til vår og høst fiske ?


Bonavar
 Share

Recommended Posts

Hei en stund siden nå. Jeg er ikke så aktiv på forumet lenger. Men det stopper meg ikke fra å fiske. Sitter å ser på det settet her på Skittfiske.no 

https://www.skittfiske.no/savage-gear/170063/savage-gear-black-savage-fiskedress-kjøpt-løst-kr-3298-

Er det noen av dere som har dette eller bare bruker buksa/jakka ? 

Lurer mest på om det puster eller om man blis klam/svett i det. Å så klart på kvaliteten og bevegeligheten/komfort osv :D

Trenger egentlig bare buksa men gøy å ha et matchende sett også... Gøy om noen av dere kommer med tilbakemeldinger eller kan sende noen linker av tøy dere bruker og kan anbefale. Alltid gøy å se hva andre bruker også :thumbsup:

 

 

Takk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Afre skrev:

På meg ser dette ut som et vindtett og relativt vanntett ytterskall. Uten å kjenne noe til settet tror jeg det vil bli litt i varmeste laget hvis man skal fordlyttet seg over lengere avstander. Men sikkert greit hvis man skal være mest stasjonær

Har sendt dem mil nå men flere spørsmål og bruks områder. Mulig en tur bokse,jakt,friluft er noe mer behagelig å gå lengre turer i skogen med. Bare usikker på hva jeg skal velge. Det viktigste er at det er slitesterkt,vindtett og slitesterkt. Regn tøy har jeg fra før så ikke så viktig om det er vannavstøtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Usikker på om du har kommet i mål med dette, men svarer uansett :)

jeg benytter ullundertøy. Er det veldig kalt tar jeg på meg to sett. Har en Bergsund turbukse som er vindtett dette fungerer optimalt for meg og jeg fryser aldri.

over det innerste ull laget benytter jeg gjerne Ullvang ullgenser med enten Bergsans (vindtett) jakke, evt dunjakke utenpå. S lenge jeg har noe som tar av for bunnen holder stort sett ullen meg alltid varm. Ved veldig kalde dager kan jeg bruke brynje/ helsetrøy innerst , det gjør underverker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.