Gå til innhold
Fiskersiden

Ønsker enda fler fiskekompiser


Scottogmeg
 Share

Recommended Posts

Jeg forsøker  en gang til men håper det ikke blir oppfattet som mas. :rolleyes:  Har fått ett svar og gleder meg til å bli kjent med han men vil gjerne ha flere. 

Fiskekompis dypt savnet.
Jeg skal til Vestlandet for å fiske ( = ferie) fra mai/ juni til september med bobil. Område Karmøy til Hitra, ev.også lenger nordover. Der fisken er vil jeg også gjerne være.
Selvfølgelig er det storfisken som lokker mest men så lenge fisken er spisbar er den velkommen ombord.
Har det meste av utstyr for fiske fra 30 til 200 meter +. Fiske med garn, line, ruser osv  er også spennende.
Lithium batteri (for El snelle ) gir også mulighet fot strøm til ei ekstra snelle. Har også sjøkart med GPS plotter på Ipaden.

Fisker helst fra båt som jeg leier / låner. Haiker eller drar gjerne sammen med andre fiskegale. Selvfølgelig spleiser jeg på utgifter.
Hav, sjø og fiske er den beste og mest avslappende - avstressende måte å bruke tiden på.
Er båt- og sjøvandt, født i strandkanten og hatt egen båt siden 5 års alderen. Sjarken min ble byttet til bobil for 7 år siden men fiskesuget er like stort. 
Litt sjø og vind er ingen brems så lenge det ikke grenser mot galskap.  

Med bobil er jeg helt uavhengig av overnattingsplass, strøm o.l. Men er vi fler er jeg også med på leie av rorbu med båt.
Er og interesert undenfor typiske ferietider.  Så lenge det er kjørbart med sommerdekk over fjellet er jeg klar.
Tror/føler at jeg er riimelig omgjengelig og ingen sta grinebiter som alltid har rett.

Så finnes det en eller fler  der ute i fiskeland som ønsker en fiskekompis, så send meg ei melding.  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.