Gå til innhold
Fiskersiden

Framsnakk!, fantastisk service!


Rubjo
 Share

Recommended Posts

Må framsnakke Gapahuken Fiske og Fritid i Medkila 5 minutter sør for Harstad sentrum.

Kjøpte vadebukse og støvler der ijor på denne tiden. På siste tur ble jeg våt på ene foten. Regna med det var bare en liten punktering, og tid for aquasure.

Men det skulle vise seg at venstre støvel hadde revna i en søm, og det var hælen på neoprensokken som lakk.

Ok, støvlene var sikkert grantisak, men trengte råd om hva jeg kunne gjøre med buksa. Til Gapahuken med det!

Der var de strakls enige i at støvlene var garantisak. Men buksa var nok selvforskyldt, da det antagelig skyldtes sand i støvlene (de viste meg at jeg faktisk hadde noen sandkorn nedi der...

-Greit nok, hva gjør jeg med det da?
-Vanskelig å repareree så du får ny bukse også, sier fyren med et smil. Og finner straks finner fram både bukse, støvler og gir meg attpå til et par løse neoprensokker til å trekke utenpå de faste på buksa for å beskytte dem litt, mens han understreker det der med sand i støvlene...det blir nok sjekka litt oftere nå!

Må nesten få med at jeg valgte en annen støvel, da den jeg hadde var med filtsåle, men det blir for tungt å gå med for meg, da jeg har noen helsemessige utfordringer. Ikke noe problem det heller (samme pris).

Men FOR en service!!

Er helt satt ut enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, cannonbang skrev:

Hei

Bra service det der ikke tvil om det.

Men apropos neoprenesokker, sømmene på disse er lett å reparere med ei engangssprøyte fra apoteket. Fyll den med litt lim, og sprøyt det inn i sømmen der det lekker

 

Her var lekasjen midt under hælen. Brukte såpevann og pumpa luft inn i buksebenet for å finne hullet. Og det bobla under hele hælen. 
Men ikke i sømmene. Er nok sand i støvlene som har gnagd hull i membranen. Ganske tynne sokker på denne buksa også. Velger nok en med tykkere neoprensokk neste gang. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.