Turid Posted August 15, 2019 Report Share Posted August 15, 2019 (edited) Hei Kan noen hjelpe meg med denne fluesnella? Noen som kjenner merket? ' Edited August 15, 2019 by Turid byttet om på tittel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars p Posted August 15, 2019 Report Share Posted August 15, 2019 Ari T Hart . Kjent merke som har litt kultstatus pga designet og ganske små serier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turid Posted August 17, 2019 Author Report Share Posted August 17, 2019 Den 15.8.2019 at 20.31, lars p skrev: Ari T Hart . Kjent merke som har litt kultstatus pga designet og ganske små serier Tusen takk for det. Jeg lager en søkning for å finne ut litt mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turid Posted August 17, 2019 Author Report Share Posted August 17, 2019 Da har jeg lest meg opp. Spørsmålet nå er om det er noen som kan gi meg en ca pris på salg av denne og om dette er en Dansk eller Tysk utgave. Vedlegger noen flere bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts