Gå til innhold
Fiskersiden

Croms fangstrapporter fra Stubben


crom
 Share

Recommended Posts

Lager en egen tråd fra turene til Stubben-Numedalslågen. Skal 4 ganger i år og vil fylle på med turer fra Skienselva hvis fangst [ :( ]

Første tur 21.06 gikk ikke så bra for min del. Selv med ideell vannstand (85m3) etter flomen forrige uke, var det lite laks på valdet. Kompisen klarte likevel å lure på land en flott juni-laks på ca 8kg, tatt på mark.(Bilde dukket opp nå [ :D ])(mobil[:I])

220620050954XW1WYjK6LgTfXievxh.jpg?63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hva kan jeg si ? [ :D ][8D][ :D ] Endelig satt den. Kl. 7 idag bet en liten laksefrøken på markkroken til pappa [:0] En deilig forløsning på 3.turen. Lite fisk oppe,allikevel virket det som fisken bet litt mer villig. Det ble riktignok med den ene [8D] men begge de to andre hadde på fisk som ble mistet [ :( ] Altfor fint vær egentlig, men den som prøver, kan være heldig. Var en tur om tirsdag også, men da fikk vi ingenting, var borti fisk, men ingen som satt på litt engang. [:0]

Bilde fra mob. bare dessverre, da konemor har kameraet med til Liseberg. (typisk eller ?)

(edit : Åja, det er sant. Vekta ? 4,9 vakre kg. [^])

Vidunderet :

x1pqP5noGPWAA5FvlnCVkcbCPN0WeSVTmazI_yfPUS4Pq_tJfNUVj68yuY_4RvVPCMRXLvxy4fX_2KOLD-7Pctkfauc3HdHv3M3m-sBsoutvIlsOSuzp0y_JF2asDBQ3ClWKqJ4rBm6gtvwj5b1CJcDSA

Gjett hva jeg skal grille i kveld ?

x1pqP5noGPWAA5FvlnCVkcbCPN0WeSVTmazI_yfPUS4Pq-sm4fAfvB0MlyfYnWRtH6949gQe2NUvx5JqZFByFtnSoBV7uNECLka4clnGBoa2eIuRDyJz9flbNI4fRD94dV_saftBYDJfX99NWKDGQWODg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ny tur i formiddag, ...crap!! oppsummerer vel igrunn dagen. Veldig stille, lite fisk å se. Hadde på en i ca 1/10 sek. ellers : nada.

Hadde besøk av det finere slaget dog :

P8020001.JPG

En bever hadde gått på land for å komme opp over fossen [^]

Ellers lå det det noe igjen fra fiskerne kvelden før :

P8020004.JPG

P8020005.JPG

Snakk om monsterfisk !! [:0][:0] Niøyen veide ca 900gr. noen som vet hva norgesrek. er [?]

Beklager krappy bilder, men dårlig kamera + at lite strøm på batteri gjorde at jeg måtte forte meg å ta bilder, etter å hatt batteri i lomma et par timer [ :( )]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.