Gå til innhold
Fiskersiden

HOOKED+


Mrsivoje
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen. Jeg har hatt HOOKED+ abonnement i to år nå. Hvor jeg angrer sterkt på at jeg var det siste året fordi det ikke har vært noe HOOKED+. Jeg har tenkt at dette er noe Bernt jobber med og kommer til å fikse i løpet av kort tid. Ett år senere og ingen HOOKED+ fordeler slik jeg ble så fint lovet. 

Så ser jeg på kontooversikten min at jeg har blitt trukket 369kr for ett nytt år. Da kjenner jeg at pulsen stiger og blir forbanna egt. At jeg skal betale 1år til for ingenting er helt uaktuelt. Jeg prøver å kontakte Bernt på Mail, men jeg får bare en error hver gang jeg prøver å sende avgårde mailen. 

For det første, er det noen andre idioter ala meg som er HOOKED+ medlemer? Og har dere blitt trukket igjen? Og for det andre, er ikke dette bedrageri?

Hilsen en hissig og frustrert mann

PS: Hvis du leser dette Bernt forventer jeg pengene på konto ASAP, og egentlig alle andre du driver å svindler (I mine øyne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
23 timer siden, Sveian61 skrev:

Hei,

Noen som har en ide og beskrivelse på hva jeg betaler på her?

Og hvorledes kan jeg stoppe dette?

Kreditkort:image.png.8bbc110198b4ed32a2a5d50be80a7030.png

 

Har sendt han mail, men har ikke fått noe svar. Finner ikke noe sted å deaktivere fornyelse av abonnement. Helt håpløst. Emailen til hooked er post@hooked.no hvis du vil prøve å sende mail. Eller så er nummeret hans 40000610. Har ikke prøvd å ringe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belastningen skjer via kredittkortdelen. Der du betaler med kredittkort kan du klage til din bank eller kredittkortutsteder og be om at transaksjonen tilbakeføres. Dog går det bare der belastningen er uriktig, det kan ikke gjøres bare fordi man er misfornøyd med det man har kjøpt. (Det er en reklamasjon og bør tas med leverandør av produkt/ tjeneste). 

For å stanse slike abonnement basert på direkte trekk på kredittkort, kontakt lokal bank dersom de ikke har egen funksjonalitet for dette i sin nettbank. (Det bør de ha.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/12/2019 at 10:39 AM, erik said:

Belastningen skjer via kredittkortdelen. Der du betaler med kredittkort kan du klage til din bank eller kredittkortutsteder og be om at transaksjonen tilbakeføres. Dog går det bare der belastningen er uriktig, det kan ikke gjøres bare fordi man er misfornøyd med det man har kjøpt. (Det er en reklamasjon og bør tas med leverandør av produkt/ tjeneste). 

For å stanse slike abonnement basert på direkte trekk på kredittkort, kontakt lokal bank dersom de ikke har egen funksjonalitet for dette i sin nettbank. (Det bør de ha.)

Ok, takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.