Gå til innhold
Fiskersiden

Lowrance hds10 m gen 1


zapp
 Share

Recommended Posts

Jeg slutter aldri å forundre meg over hva enkelte er villige til å betale for eldre marin elektronikk. Jeg solgte vel min HDS 10m Gen 2 for 6000 i 2018, og det var det tydeligvis mange som mente var «billig» for jeg fikk en drøss med henvendelser. Jeg tviler ikke på at du kan få 5-6000 for din, folk flest aner ikke hva de ulike generasjonene innebærer. De tenker bare «en stor Lowrance HDS, det hadde vært fint».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TT skrev:

https://www.finn.no/164182619

Denne sjappa hevder at normalprisen på en HDS 7 Gen 2 er over 13.000 kr. Det er vel hakket før svindel .... 

Det er uansett et røverkjøp i forhold til Mark 5. Dette er en banditt, jeg har nevnt de for Navico i Norge før også.

Etterhvert som modeller skal ned i pris (og etterhvert går ut) får forhandler en kredittering fra Navico på eventuelt restlager forhandler sitter med, nettopp for at forhandler skal kunne prise ned og holde eget lager kurrant. Banditten tar selvfølgelig krediteringen uten å senke prisen.

Bare å ligge langt unna den selgeren der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.