Gå til innhold
Fiskersiden

Ny 9 tommer simrad / Lowrance


zapp
 Share

Recommended Posts

22 minutter siden, zapp skrev:

Hei

Har veldig lyst på en 9 tommer. Klarer meg nok uten , men veldig lyst på en :rolleyes:

Hva er valget

Simrad 9 evo 3 , lowrance 9 live, Eller vente på ny Simrad som ryktene sier kommer i 2020

Oppsett i dag

Simrad 7 evo 3.

Lowrance12 gen 3

Givere

Ss 175m

B 60

LSS 2

 

Eller et alternativ til dersom du har en skjerm fra før:

Kart på din gamle skjerm og en S2009 til ekkolodd. Har gått denne ruten selv nå med Elite 7TI til kart og live logging og S2009 med TM185M i nettverk. Kun prøvekjørt litt over en time, men S2009 med denne svingeren ser ut til å være en meget kompetent kombo i tillegg til at S2009 er fantastisk enkel å bruke med knappene og hjulet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Leon skrev:

Eller et alternativ til dersom du har en skjerm fra før:

Kart på din gamle skjerm og en S2009 til ekkolodd. Har gått denne ruten selv nå med Elite 7TI til kart og live logging og S2009 med TM185M i nettverk. Kun prøvekjørt litt over en time, men S2009 med denne svingeren ser ut til å være en meget kompetent kombo i tillegg til at S2009 er fantastisk enkel å bruke med knappene og hjulet.

Hei

Nå har jeg Simrad 7 evo 3 og en Lowrance 12 gen 3 i dag

S2009 er et rent ekkolodd ,ingen behov for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per nå hadde jeg sittet rolig i båten og ventet litt. 

Du har et glimrende oppsett, og da kan det være lurt å vente litt av to grunner. Dagens NSS vil falle i pris når ny NSS lanseres. Da har du både mulighet til å spare penger, og mulighet til å blåse masse penger basert på sikrere informasjon enn diverse rykter på verdensveven. Dagens HDS Live vil også gå gradvis nedover i pris over nyttår, ved mindre kronekursen oppveier for den tradisjonelle prisjusteringen. 

Endret av erik
typos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, erik skrev:

Per nå hadde jeg sittet rolig i båten og ventet litt. 

Du har et glimrende oppsett, og da kan det være lurt å vente litt av to grunner. Dagens NSS vil falle i pris når ny NSS lanseres. Da har du både mulighet til åspare penger, og mulighet til å blåse masse penger basert på sikrere informasjon enn diverse rykter på verdensveven. Dagens HDS Live vil også gå gradvis nedover i pris over nyttår, ved mindre kronekursen oppveier for den tradisjonelle prisjusteringen. 

Hei

Det tror jeg er et glimrende forslag. Har fulgt med prisen på Simrad en stund, virker som prisene har steget litt mot jul..

Har og observert at noen selger Corbonen dyrere enn live versjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.