Gå til innhold
Fiskersiden

Avstand mellom sluk og opphengerfluge


Recommended Posts

45 minutter siden, fiskebaronen skrev:

Kva er optimal avstand frå sluk til opphengerfluge når ein fisker etter sjøørret? Eg har prøvd med ein meter, men tenker at det er lettare å fiske med kortare avstand. 

Smak og behag. 1m syns eg var langt nok. Eg sjølv går mest mellom 25-45cm og altid på glidande fortom. Brukar kun opphengfluge på sandstrender om fisken der er vrien av seg. 

Ellers er presentasjon av rein fluge med bombarda ypperlig på grunnene der sluken lett kan sette seg fast. Sluk med opphengfluge på grunna er dårlig match. Evt kan ul-utstyr med lette skeislukar og anna smått vere knall på grunner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg bruker ca 25-35 cm mellom sluk og opphenger flue med godt resultat.

Bruker da glidende uni knute på fortommen (Jeg bruker fireline med et par stanglengder mono fortom) for å unngå at sluken kroker seg fast når jeg sveiver inn fisken. Da blir fisken hengende bak sluken når den tar flua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil verte mykje kluss om større fisk bit på. Lett for og henge seg opp også. Fisken kan og surre seg inn i alle krokene og vert skada. 

Eg personlig hadde ikkje satsa på noko slikt til sprek sjøørret. Dessuten er det ikkje lov og benytte meir enn 2 agn på stanga når en fiskar frå land etter annadrom fisk. Du kan sjølvsagt kutte ut sluken og ha lodd i staden om du vil prøve to fluger. Eller med bombarda.

I ferskvatn med mykje steikfiske(200-400gr),benytter eg ofte 2-3 fluger. Då med bombarda, ikkje sluk i enden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.