Gå til innhold
Fiskersiden

Julegenser til fiskere - vinn gavekort!


Julegenserbutikken
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Jeg tar kontakt på vegne av Julegenserbutikken. Vi holder på å designe årets julegensere, og skal i år lage en julegenser for alle fiskere der ute. Vi har tidligere laget julegensere for andre hobbyer, som for eksempel golf, noe som har vært en stor suksess. 

Men, vi trenger litt hjelp med å finne ut hvilken retning vi skal gå. Her har jeg lastet opp 3 veldig raske skisser. Vi hadde satt veldig stor pris på om dere kunne skrevet hvilken av de tre skissene dere liker best, så vi vet litt mer hvilken vei vi skal gå videre. Vi trekker en vinner blant kommentarene som vi sender en genser når den er ferdig utviklet!

Skriv også gjerne en kommentar dersom du har noe å tilføye :) På forhånd takk! 

Mvh
Kristoffer fra Julegenserbutikken.

2020_02.12_Mockup_Test_Fishmas-01.thumb.jpg.dba79f977085348c81ea36867e286da8.jpg2020_02.12_Mockup_Test_Fishmas-02.thumb.jpg.b15c16bbe85861f26b92c5c18d087736.jpg2020_02.12_Mockup_Test_Fishmas-03.thumb.jpg.fe849d5eefea4c49e04a1409034378f5.jpg

Endret av Julegenserbutikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt nr. 2, men vi bør jo få se hva nissen fisker etter. Lusker det en agntyv under båten, eller er det juletorsken? Personlig tipper jeg en søthungrig sypike ville bitt på den der. Men hvis jeg var nissen, ville jeg nok fisket etter en sjøhest med rød nese.

Hva med et mønster av fine julesjøstjerner på ermene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.