Gå til innhold
Fiskersiden

Gode forslag til fiskeferie


emitop
 Share

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg skriver i denne delen av forumet, men ønsker også å inkludere nord Norge i posten her.

Jeg er kanskje litt seint ute allerede, men jeg sitter å ser på muligheter for fiskeferie i sommer. Jeg bor på Østlandet.

Jeg er litt usikker på hvor jeg skal dra. 

 

Jeg har hatt Mausund i tankene. Noen med erfaring herfra? 

Føler kanskje Hitra og Frøya er litt "brukt opp". Ja, Mausund er ikke så langt unna, men ihvertfall litt lenger ut.

Hvilke andre steder anbefales å tilbringe en uke for fiske?

 

Er ikke ute etter noen spesielle arter. Og ønsker tilgang til sjødyktige båter med ekkolodd og kartplotter ombord. 

 

La meg se deres anbefalinger og erfaringer om hvor det er verdt å tilbringe en uke i sommer med godt fiske! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en del ganger ved saltstraumen brygge . Har hatt brukbart fiske etter kveite der å de har solide Gemi båter. Ellers må jeg slå et slag for fosen halvøya . Har selv båt i området og fisker mye i området rundt linesøya og stokkøya. Til tider veldig bra fiske etter sei , innimellom ganske stor sei. Langefisket er også bra til tider. Ulempen er at det er veldig vær utsatt . Det er mine 2 tips til plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.