Gå til innhold
Fiskersiden

Naturfilm fanger 11 bekkerørreter - en stor


Recommended Posts

Det var virkelig flott filmet og klippet. Hva slags kamera bruker du?

Liker hvordan du fokuserer på detaljer i naturen og veksler mellom bilder over og under vann, det drar meg inn i opplevelsen og naturgleden. 

Det som hadde løftet filmen enda et hakk for min del er om det hadde vært et narrativ, enten muntlig eller skriftlig. Trenger ikke være mye, men bare noen setninger om hva målet ditt er og hvilke utfordringer og valg du stod overfor, ville gitt en helt annen spenning og driv. Men det er pirk, filmet var veldig fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med forrige taler. Virkelig flott filmet og klippet. 

Jeg savnet også en anelse setting. Feks. Tid på året og sånn ca hvilket terreng du er i. Kan godt være upresist nok til å ikke avsløre noe. Eksempel,, : sørsverige om våren.

Fint hvordan bekkesuset er nesten det eneste man hører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.3.2020 at 0.51, Lady Knurr skrev:

Det var virkelig flott filmet og klippet. Hva slags kamera bruker du?

Liker hvordan du fokuserer på detaljer i naturen og veksler mellom bilder over og under vann, det drar meg inn i opplevelsen og naturgleden. 

Det som hadde løftet filmen enda et hakk for min del er om det hadde vært et narrativ, enten muntlig eller skriftlig. Trenger ikke være mye, men bare noen setninger om hva målet ditt er og hvilke utfordringer og valg du stod overfor, ville gitt en helt annen spenning og driv. Men det er pirk, filmet var veldig fin. 

 

Den 10.3.2020 at 20.35, Ølgylt skrev:

Enig med forrige taler. Virkelig flott filmet og klippet. 

Jeg savnet også en anelse setting. Feks. Tid på året og sånn ca hvilket terreng du er i. Kan godt være upresist nok til å ikke avsløre noe. Eksempel,, : sørsverige om våren.

Fint hvordan bekkesuset er nesten det eneste man hører. 

Takk begge for detaljerte kommentarer!
Jeg mottar alle kommentarer. Jeg liker veldig godt selve filmingen og ønsker å gi en helhetsopplevelse jeg tror mange fiskefilmer savner. Takk igjen for vennlige ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.