Gå til innhold
Fiskersiden

Team Colibri Predator Cup


erik
 Share

Recommended Posts

Atle har kokt sammen en landsdekkende fiskekonkurranse som vi håper faller i smak.

Colibri+Predator+Cup_ver3_black-transpar

 

Alle som registrerer seg i FishDonkey-appen før 01.04.20 er med i trekningen av en Motorguide R3-30, du behøver ikke å ha gjort noe annet enn å registrere deg for å være med i trekningen. Vi har fått med oss (forbausende) mange sponsorer på laget, her er hovedsponsorene per nå:

Sponsorplakat_transparent.png

Her blir det mye moro fremover! Trekkepremien vi trekker for å registrere seg er en ting, men utover året blir det flere trekkepremier blant de som har registrert minst en fisk, og ved avslutning premiering av både største enkeltfisk, vinnere av grupper og den gjeveste av de gjeve som er sammenlagt vinneren på tvers av de tre klassene.

Les mer her: https://teamcolibri.blogspot.com/2020/03/vi-presenterer-colibri-predator-cup-2020.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanon, det er hensikten (utover å skape grunnlag for moro) å oppfordre folk til å prøve seg litt utenfor sine typiske arter.

Jeg forventer god deltagelse i enkeltklassene, siden de nettopp treffer mange. Det jeg er spent på er som du sier hvor mange som vil delta i flere klasser og dermed komme inn i total-cup. 

Jeg fikk spørsmål om vi i TC deltar selv. Dette står forsåvidt i informasjonen, men jeg gjentar det her siden det kanskje er andre som lurer: Ja, vi i TC deltar selv. Men skulle en av oss havne på premieplass, vil premien tilfalle personen på neste plassering. Det vil ikke bli premiert noen TC-medlemmer utover ære og berømmelse. Dette er også iht til vår avtale med sponsorene.

Neste spørsmål var om fisk man melder inn i #colibripredatorcup kan meldes inn i andre konkurranser også, og svaret på det er ja. 

105 påmeldte nå.

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk gjerne #colibripredatorcup hvis dere poster bilder på sosiale medier. Vi diskuterer ymse aktivitet rundt konkurransen, og det kan fort tenkes at det blir en trekkepremie på Insta-bilder med #colibripredatorcup etterhvert. ;) (Ingenting lovt der, kun en ide per nå.)

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lady Knurr skrev:

Påmeldt! Ikke akkurat mine spesialiteter eller targetarter dette, men gøy å prøve noe nytt. Og konkurranse er selvsagt alltid festlig! 

Basert på rapportene dine skjønner jeg at abbor og gjedde er litt "off" men det meste annet må da være innenfor rekkevidde? 

Sånn for ordens skyld kan man absolutt melde inn feks lange eller brosme tatt fra land selv om klassen kalles "Havfiske". Vi måtte bare dele artene inn litt.

Kan ellers melde at vi har 175 påmeldte nå, og de første fiskene er innmeldt.

Vinneren av Motorguiden publiseres på Facebooksiden i kveld. Vi har bikket 90.000 på premiebordet nå, og kan love flere premier løpende utover klassevinner og størst enkeltfisk etc ved konkurransens slutt. 

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, erik skrev:

Basert på rapportene dine skjønner jeg at abbor og gjedde er litt "off" men det meste annet må da være innenfor rekkevidde? 

Sånn for ordens skyld kan man absolutt melde inn feks lange eller brosme tatt fra land selv om klassen kalles "Havfiske". Vi måtte bare dele artene inn litt.

Kan ellers melde at vi har 175 påmeldte nå, og de første fiskene er innmeldt.

Vinneren av Motorguiden publiseres på Facebooksiden i kveld. Vi har bikket 90.000 på premiebordet nå, og kan love flere premier løpende utover klassevinner og størst enkeltfisk etc ved konkurransens slutt. 

Vi damer er mer opptatt av sjarm enn størrelse vet du. :P Men mangler ikke konkurranseinnstinkt, så må jo prøve. 

Spennende med trekning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.4.2020 at 8.14, TT skrev:

Sikta vel først og fremst til på påmeldingen .... Det er nå meterjakten begynner. 

HA! Da har jeg meldt inn en fisk! 
Det var riktignok en ynkelig liten sjøørret som jeg gjorde enda mindre ved å runde ned 2 cm for å ikke bli diska. Men 35 cm er 2 over skjemaet til 1 meter ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Konkurransen ruller videre, 229 deltagere per nå. Den yngste jeg vet om er 10 og den eldste 72 så vi har tydeligvis lyktes med å lage en konkurranse for de fleste. :D

En presisering rundt bruk av geotag:

https://teamcolibri.blogspot.com/2020/04/colibri-predator-cup-fishdonkey-og.html

Oppsummering per lørdag:

https://teamcolibri.blogspot.com/2020/04/colibri-predator-cup-fishdonkey-og.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkepremie CPC april! 
Alle som melder inn fisk i Colibri Predator Cup i april er med i trekningen av 6 stk. Gladsax kystwobblere fra Torshov Sportsfiske! Disse wobblerene veier 20gr, går høyt i vannet og er ekstremt langtkastende!
 

trekke.thumb.jpg.4997058b64b09133b159a22ff7bbbdf0.jpg

Kan meddele at nummer tre fra venstre har gitt meg SØ tidligere, meget bra farge i Oslofjorden.

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Den 1.4.2020 at 17.28, TT skrev:

Jeg får vel rote meg til å melde meg på, jeg og. 

Setter som mål å klare 1 meter på Grand Slam ferskvann. Det gjelder å være realistisk .... 

Da var det «hårete» målet på en meter nådd. En enorm gjedde på 60 cm fra selveste Femunden ordnet biffen. 

Da kan jeg strengt tatt slutte å fiske for i år, men siden jeg befinner meg ved Namsen, tror jeg jeg fisker litt til .... Får heller ta en laks på 1 meter .... 

Endret av TT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.