Gå til innhold
Fiskersiden

Gjeddevann med båt og telt.


Masho
 Share

Recommended Posts

Hei. 

Er på utkikk etter et bra gjeddevann hvor det er mulighet til å legge ut båt og er fine teltmuligheter. 

Har tittet på vansjø, men litt skeptisk pga alle skjæra da jeg ikke har ekkolodd. Eller er det ikke så ille som endel folk skal ha det til? 

Kornsjø kan jo også være aktuelt, men grunnet at man ikke kan krysse svenskegrensa blir jo det også litt avgrensa. 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele Haldenvvassdraget og Store Le kan legges til på listen din.

Vansjø er AKKURAT så full av skjær og stein som du har hørt. Per nå er også vannstanden 20-30 cm under normal sommervannstand så nå må man være ekstra forsiktig. Se på "Vansjø.PNG" her: http://dybdekart.no/Map/View/86 Jeg hadde ikke kjørt ut på Vansjø uten ekkolodd og kartplotter, men nå er jeg litt risikoavers. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den 25.5.2020 at 8.25, erik skrev:

Hele Haldenvvassdraget og Store Le kan legges til på listen din.

Vansjø er AKKURAT så full av skjær og stein som du har hørt. Per nå er også vannstanden 20-30 cm under normal sommervannstand så nå må man være ekstra forsiktig. Se på "Vansjø.PNG" her: http://dybdekart.no/Map/View/86 Jeg hadde ikke kjørt ut på Vansjø uten ekkolodd og kartplotter, men nå er jeg litt risikoavers. :)

 

Gjeddevatnet. Storsjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.