Gå til innhold
Fiskersiden

Tips til fiskeplasser Skråfjorden/Linesfjorden


Sklutt
 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Vedder 1000,-kr på at tråd starter aldri kommer til å skrive noe på FS igjen. Beklager til alle for å si dette. Men når første post handler om å få ut delt fiske plasser. Så ringer det en bjelle for meg. Spørre om fiske plaser burde vert automatisk BAN for min del.  Stem gjerne opp denne posten med likes om du er enig. At folk lager en konto på FS for å spørre om fiske plasser er NO NO i mine øyne. Vet jeg fremstår som utrolig negativ nå. Men snakker fra levra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sånne svar som det foregående hjelper nok det til å dempe engasjementet for å skrive mer...

syns trådstarter har fått god hjelp og tilsynelatende gode pekepinner uten å være kjent i området. 

Med tanke på nødvendig presisjon på enkelte ekstremt gode plasser er dette så godt det lar seg gjøre uten å gi koordinater. 

Håper vi hører mer fra trådstarter etter testing av hint på plasser. 

Håper også at neste svar i tråden er en oppmuntring eller et tips eller enda bedre en erfaring fra trådstarter. 

Syns svaret fra bonavar var et ekte drittsvar som skulle forblitt i tanker og ikke tekst. Fiskersiden er døden nær aktivitetsmessig, så slike svar er neppe produktivt hverken for forumet, den enkelte bruker eller interessen til å bli med videre for nye brukere/fiskere. 

Nå er ikke jeg en som bidrar massivt med kunnskap eller rapporter her, men liker å lese om fiske når jeg selv ikke fisker. Ble selv slettet i min første post grunnet en misforståelse fordi ordet teinefiske ble brukt uten at det var relevant for spørsmålet. Dette ble ryddet opp i via pm siden det viste seg å være feiltolkning. Ikke den kuleste mottagelsen, men hva da med offentlig shaming fra et tilfeldig medlem? Neppe produktivt.

om noen føler jeg setter meg på en høy hest nå er trøsten at jeg er jævlig dårlig på riding og hester og for lengst har falt av og igjen er nede i mudderet igjen (og fisker kreps med teiner;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Leon skrev:

Med sånne svar som det foregående hjelper nok det til å dempe engasjementet for å skrive mer...

syns trådstarter har fått god hjelp og tilsynelatende gode pekepinner uten å være kjent i området. 

Med tanke på nødvendig presisjon på enkelte ekstremt gode plasser er dette så godt det lar seg gjøre uten å gi koordinater. 

Håper vi hører mer fra trådstarter etter testing av hint på plasser. 

Håper også at neste svar i tråden er en oppmuntring eller et tips eller enda bedre en erfaring fra trådstarter. 

Syns svaret fra bonavar var et ekte drittsvar som skulle forblitt i tanker og ikke tekst. Fiskersiden er døden nær aktivitetsmessig, så slike svar er neppe produktivt hverken for forumet, den enkelte bruker eller interessen til å bli med videre for nye brukere/fiskere. 

Nå er ikke jeg en som bidrar massivt med kunnskap eller rapporter her, men liker å lese om fiske når jeg selv ikke fisker. Ble selv slettet i min første post grunnet en misforståelse fordi ordet teinefiske ble brukt uten at det var relevant for spørsmålet. Dette ble ryddet opp i via pm siden det viste seg å være feiltolkning. Ikke den kuleste mottagelsen, men hva da med offentlig shaming fra et tilfeldig medlem? Neppe produktivt.

om noen føler jeg setter meg på en høy hest nå er trøsten at jeg er jævlig dårlig på riding og hester og for lengst har falt av og igjen er nede i mudderet igjen (og fisker kreps med teiner;) )

Som du sier er FS helt dødt. Da hjelper det lite å få nye medlemmer som spør etter fiskeplasser. FS vil aldri komme seg på bena igjen uansett. Det er altfor få som gidder å delta spør du meg. Når tråd starters første post handler om å få ut delt fiskeplasser. Ja da kan du tenke deg hvor mye personen har tenkt å delte på forumet. Hva med å svare på noen tidligere innlegg eller starte sin egen tråd om eller rundt et fiske tema ? Fiskeplasser får man av andre medlemmer på PM. Husk FS er så og si dødt men er fremdeles et åpent forum. Så alt av fiskeplasser blir lest av andre som ikke er på FS også. Så i mine øyne er det mye mer ødeleggende å poste fiskeplasser enn hav folk flest tror. 

Det at du mener jeg ga et ekte drittsvar bryr meg svert lite så du vet det.  God jul og godt nytt år til deg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tror jeg må si meg litt enig med bonavar her. Og at han har rett i sin antagelse. Denne trådstarteren har ikke vært her siden 2017, da han la ut sin ene post med spørsmål om fiskeplasser. Litt irriterende å skrive et langt svar med det man har av info om dette, for så ikke å høre et pip fra den som spør. For min del så har jeg begynt med et kort svar der jeg ber om litt mer info, og hører jeg ikke noe, så får de heller ikke noe.

Årsaken til dette er vel at det er mulig å logge seg inn fra andre sosiale medier som facebook, slik at det ikke trengs registrering på fiskersiden.

Selv om vi trenger aktive medlemmer her, så er ikke disse døgnfluene noe tap for fiskersiden.

Og leon, du er ikke den eneste som fisker kreps med teiner her inne. Får du noe forresten? Har ikke prøvd her ute ved helgeroa enda etter at jeg flytta fra horten

Fortsatt god jul til der alle sammen

Endret av cannonbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være helt enig i at det er irriterende cannonbang. Men for og live opp tråden lit , er det noen her inne som fisker i området. Vært artig og høre om noen fangster . Var som sakt et meget brukbart seifiske i år , gjikk glipp av beste tia for lange da jeg fikk ny båt seint i sesongen . Fikk ikke starta før i juni , noen langer kom det opp men ikke de store som man kan få på våren. 

Endret av svartfeskarn 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Den 29.12.2020 at 14.29, cannonbang skrev:

Hei

Tror jeg må si meg litt enig med bonavar her. Og at han har rett i sin antagelse. Denne trådstarteren har ikke vært her siden 2017, da han la ut sin ene post med spørsmål om fiskeplasser. Litt irriterende å skrive et langt svar med det man har av info om dette, for så ikke å høre et pip fra den som spør. For min del så har jeg begynt med et kort svar der jeg ber om litt mer info, og hører jeg ikke noe, så får de heller ikke noe.

Årsaken til dette er vel at det er mulig å logge seg inn fra andre sosiale medier som facebook, slik at det ikke trengs registrering på fiskersiden.

Selv om vi trenger aktive medlemmer her, så er ikke disse døgnfluene noe tap for fiskersiden.

Og leon, du er ikke den eneste som fisker kreps med teiner her inne. Får du noe forresten? Har ikke prøvd her ute ved helgeroa enda etter at jeg flytta fra horten

Fortsatt god jul til der alle sammen

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.