Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor kan man få bekkerøye i Oslo?


Lasse20
 Share

Recommended Posts

Hei der

Dro flere ganger før til hovinbekken (bekkedalen) for å fiske bekkerøye, men sist gang jeg var der var all bekkerøyen borte og jeg så ikke tegn til liv.

Vil gjerne fiske denne fisken igjen, så lurer derfor på om noen vet om andre vann/elver/bekker som inneholder denne fisken i området rundt Oslo.

Lasse
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått bekkerøye i denne bekken på Risløkka når jeg var drittunge. ca. 25 år siden. Vet ikke hva bekken heter engang. Vi brukte humler  vi knærta og satt de på markkrok. Kan nesten huske at vi brukte hyssing istedet for fiskesnøre, er ikke helt sikker på det da. Vet ikke om det er noe der nå, men sikkert verdt en titt.

bekkerøye.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.6.2020 at 13.36, Lasse20 skrev:

Hei der

Dro flere ganger før til hovinbekken (bekkedalen) for å fiske bekkerøye, men sist gang jeg var der var all bekkerøyen borte og jeg så ikke tegn til liv.

Vil gjerne fiske denne fisken igjen, så lurer derfor på om noen vet om andre vann/elver/bekker som inneholder denne fisken i området rundt Oslo.

Lasse
 

 

Hei

Hvis du kontakter skrekkjager her på forumet kan han sikkert hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.