Kluggen Posted August 31, 2020 Report Share Posted August 31, 2020 Har noen anelse om hva i alle dager dette er? Fikk den utenfor Mandal i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cannonbang Posted August 31, 2020 Report Share Posted August 31, 2020 (edited) Det er en rødknurr Ikke så vanlig som den vanlige grå, men ikke noen sensasjon heller. Edited August 31, 2020 by cannonbang 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kluggen Posted August 31, 2020 Author Report Share Posted August 31, 2020 (edited) Aah, tusen takk for svar! Det var ikke at jeg trodde det var en sensasjon heller, men jeg har ikke fått dette vesenet på kroken før. Og jeg spurte et par av "gamlegutta" i havna, og de klødde seg i hodet. Jeg har også fisket her i noen tiår, og jeg har aldri sett dette før. Uansett. Den tok et ca hundre meter øst for sundet mellom aspholmen og sjøsanden på en svart-hvitt møresild som trolig ble liggende på bunnen noen sekunder når den ble sluppet ut for dorging. Så er det i det minste dokumentert. Edited September 1, 2020 by Kluggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts