Gå til innhold
Fiskersiden

Endret utseende


TT
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg klarer ikke helt å slippe disse endringene i forumet. Så vidt jeg kan se, har jeg mistet muligheten til PM og «profilen» min finner jeg heller ikke. 
 

Dessuten står det nederst på siden nå at forumet drives av Skitt Fiske. Trykker man på «kontakt» kommer man rett til kundeservice der. Er dette nytt? Jeg synes godt moderator eller en eller annen ansvarlig kunne forklart endringene og særlig om det er en kommersiell aktør som har overtatt forumet. Ikke at det nødvendigvis gjør noe, men info er sjelden feil ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Har ikke vært inne her på en evighet, siden det ikke lenger er mulig å logge seg inn på mobil uten å opprette nytt emne. Hva er vitsen med det? Joda, man kan jo være pålogget hele tiden, men jeg ønsker ikke det. 

Eller finnes det et hemmelig sted man kan logge seg inn via en androidmobil? 

Profil og PM finner jeg her nå som jeg er innlogget via PC. Om det funker på mobil, aner jeg ikke, siden jeg ikke får logget meg inn. :wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Lady Knurr skrev:

Profil og PM finner jeg her nå som jeg er innlogget via PC. Om det funker på mobil, aner jeg ikke, siden jeg ikke får logget meg inn. :wtf:

PC har ikke jeg testa på en evighet. Jeg får teste neste gang jeg later som jeg jobber.

På mobil er det lite som funker. Men tydeligvis er jeg konstant pålogget .. :geek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ingen av de som står oppført som medarbeidere har vært inne på evigheter. Og alle veier fører ikke til Rom, men til Skitt Fiske. Og da hadde det jo vært en ide om noen derfra kom inn og sa noen ord om hva som foregår. Og ikke minst fikser siden slik at den også fungerer på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Den 17.10.2020 at 15.19, abbor skrev:

Ting fungerer stort som det skal på mine Android dingser, sjekket akkurat at innlogging virker greit på Chrome, Opera og Samsung sin nettleser. Har prøvd med både telefon og nettbrett, begge Samsung. 

Du har ikke tilfeldigvis en skjermdump av hvor man får logget inn på en Android mobil? Kan hende jeg har blitt helt blond i smug, eller at kineserne er prinsipielt imot Fiskersiden. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må velge Skrivebordsversjon, Nettsted for datamaskin, Side for datamaskin eller hva det nå heter i nettleseren du bruker, da dukker Logg inn opp. Jeg hater mobile nettsider så jeg bytter alltid til datmaskin modus uten å tenke meg om. Kan gå tilbake til mobilsider etter at du har logget inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, abbor skrev:

Du må velge Skrivebordsversjon, Nettsted for datamaskin, Side for datamaskin eller hva det nå heter i nettleseren du bruker, da dukker Logg inn opp. Jeg hater mobile nettsider så jeg bytter alltid til datmaskin modus uten å tenke meg om. Kan gå tilbake til mobilsider etter at du har logget inn. 

Ah. Takk! Da lærte jeg noe nytt i dag også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.