erik 1778 Posted Tuesday at 08:22 AM Report Share Posted Tuesday at 08:22 AM Etter å ha isolert meg på hytta er jeg tilbake i WIFI-land nå, så da er alle innmeldinger til CPC gått gjennom. De i denne tråden ble godkjent. Trekning av ABU-baggen er gjort, så fort vår sjefs-redigerer Dag er ferdig med å fikse vindstøy fra hel... kommer resultatet. Quote Link to post Share on other sites
TT 461 Posted Tuesday at 08:54 AM Report Share Posted Tuesday at 08:54 AM 30 minutter siden, erik skrev: Etter å ha isolert meg på hytta er jeg tilbake i WIFI-land nå, så da er alle innmeldinger til CPC gått gjennom. De i denne tråden ble godkjent. Trekning av ABU-baggen er gjort, så fort vår sjefs-redigerer Dag er ferdig med å fikse vindstøy fra hel... kommer resultatet. En rask titt på appen avslører at dere har bedrevet snipe-fiske i påsken 1 Quote Link to post Share on other sites
erik 1778 Posted Tuesday at 09:57 AM Report Share Posted Tuesday at 09:57 AM Vera og jeg gutset HARDT i påsken. Begynte med Bunnefjorden og flyndre-meite, fulgte opp med to dager rundt Moss etter SØ og avsluttet med halvannen dag i Vansjø etter gjedde. Greie 50 liter bensin, 30 liter diesel og 6 liter toddy senere - en snipe i CPC.... 1 Quote Link to post Share on other sites
Bonavar 263 Posted Tuesday at 06:35 PM Author Report Share Posted Tuesday at 06:35 PM Den 5.4.2021 at 15.21, TT skrev: Den sandålen er jo ganske rund, så den spinner ikke nevneverdig. Men jeg har noen andre jeg tror kan spinne mer, feks «Seeker» fra Savage gear. Jeg er imidlertid flinkere til å kjøpe nye agn, enn jeg er til å teste dem ... Den ålen var dog veldig leken og enkel å gi liv med stangtuppen. Den skal brukes mer! Favoritten til sjøørret, i alle fall på grunt vann, er Goby i 10 gram fra Westin. Den kan fiskes super-grunt og sakte. Den kan være vanskelig å få tak i. Sist gang jeg fant den var på Nordisk. Takk som deler alltid gøy å prøve ut noe nytt. Skal kjøpe noen av dem og prøve. Mangler bare en fjær på kroken som du vet jeg liker ,) Quote Link to post Share on other sites
Bonavar 263 Posted Tuesday at 06:37 PM Author Report Share Posted Tuesday at 06:37 PM 8 timer siden, erik skrev: Vera og jeg gutset HARDT i påsken. Begynte med Bunnefjorden og flyndre-meite, fulgte opp med to dager rundt Moss etter SØ og avsluttet med halvannen dag i Vansjø etter gjedde. Greie 50 liter bensin, 30 liter diesel og 6 liter toddy senere - en snipe i CPC.... Ble det noe flyndre på dere ? Quote Link to post Share on other sites
erik 1778 Posted Wednesday at 07:44 AM Report Share Posted Wednesday at 07:44 AM 13 timer siden, Bonavar skrev: Ble det noe flyndre på dere ? Plenty med både skrubbe og sandflyndre, men alt for små. Kommer rapport fra påskens fiske snart. 2 Quote Link to post Share on other sites
erik 1778 Posted Thursday at 12:22 PM Report Share Posted Thursday at 12:22 PM (edited) Rapporten fra påsken ligger under Eksterne artikler nå. Frøkna og jeg tok en tur til Bygdø i går ettermiddag/ kveld. To slag på på sluken, og bøttevis med iskald vind. Edited Thursday at 12:22 PM by erik Quote Link to post Share on other sites
TT 461 Posted Thursday at 12:43 PM Report Share Posted Thursday at 12:43 PM 18 minutter siden, erik skrev: Frøkna og jeg tok en tur til Bygdø i går ettermiddag/ kveld. To slag på på sluken, og bøttevis med iskald vind. Jeg fikk sneket meg til noen kast i går jeg også. Jeg kjøpte noen sykkel-greier på FINN, og da jeg oppdaget at selgeren bodde på en øy, rasket jeg med meg ei stang. Fisket meg en drøy time gjennom Ormsund ved Ormøya, men kjente intet. Dog var jeg i le for den verste vinden. Hadde litt trua, faktisk, for stedet luktet (små-) ørret i vårstemning, men den gang ei. Quote Link to post Share on other sites
Bonavar 263 Posted Friday at 03:15 PM Author Report Share Posted Friday at 03:15 PM Den 8.4.2021 at 14.43, TT skrev: Jeg fikk sneket meg til noen kast i går jeg også. Jeg kjøpte noen sykkel-greier på FINN, og da jeg oppdaget at selgeren bodde på en øy, rasket jeg med meg ei stang. Fisket meg en drøy time gjennom Ormsund ved Ormøya, men kjente intet. Dog var jeg i le for den verste vinden. Hadde litt trua, faktisk, for stedet luktet (små-) ørret i vårstemning, men den gang ei. Ikke noe gøy å fiske i for mye vind nei. Fisker som regel aldri om det blåser mer enn 8m/s Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts