Gå til innhold
Fiskersiden

Diverse spørsmål om kystmeite (pluss skrytebilete av havål)


Aane
 Share

Recommended Posts

Hei

 

Eg har nettopp byrja med kystmeite. Typ eg laga meg nokre paternostertakkel på torsdag og prøvde dei ut på fredag. Mista eit par takkel før eg plutseleg såg at stanga fekk ein spanande bøy medan eg satt og laga nokre nye takkel. Resultatet var havål! Noko eg ikkje eg skulle få på  den dybda, eller på dagen.

 

Men eg slit litt med teknikken når eg fiskar. Bruker haspelsstong no. 
 

1. Når skal eg ta tilslaget? Skal ein berre vente medan det er smånapp? Skal eg strame opp og gjere seg klar? Eller skal ein vente til det runner?

2. Vil gjerne fiske etter torsk, og då vil det vel ofte vere litt vegetasjon på bunn. Vil det vere pulleytakkel som er best? Mista litt for mykje bly i fjorden denne gongen.

3. Hvis eg vil ha torsk, sei, lyr, lange, er det då best med vanleg krok eller sirkelkrok? Og kor stor?

 

Fantastisk kjekt!!

D537695B-74CF-4532-9CC5-00FFC6A7287F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pangstart på kystmeitinga. 

Tilslaget varierer veldig utfra hvilken fisk det er, men som en tommelfingerregel bør du la fisken dra ut litt slik at den rekker å svelge. 

Etter torsk og torskefisk er det mest effektivt med paternoster med blekkspruter og kroker rundt 5/0 til 7/0. Hovedargumentet for sirkelkrok er at fisken har større sjanse til å overleve, så hvis du skal spise den er det en smakssak hvilken du bruker. Fisker du glidende er det klart best med sirkelkrok. 

Hvor i landet du fisker utgjør også en stor forskjell 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! 
 

Eg fiskar for det meste på Sotra og i Øygarden. Ålen blei tatt ved Turøy på Sotra. Mista som sagt ein del takkel.
 

1.Har du noko tips til å unngå dette? Lengre mellom krok og søkke? Usikker på om syndaren.

 

2.Har og lest at aktivt fiske ofte er bedre en passivt, men korleis unngår ein å konstant sette seg fast i tang, tare, og stein? Er det nokre søkke som er betre enn andre?

 

3. Kor laust skal ein eigentleg stille snella når ein fiskar i sund og straumar? Skal sena gå så og seie fritt? Straumen vil jo òg trekke i sena.

Endret av Aane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste måten å miste mindre på er erfaring og detaljkunnskap om bunnen. Søkketyngde tilpasset strømmen hjelper på. De fleste steder i stundene i Øygarden er det best med spilesøkker fra 130 gram og oppover. 

Kan du ikke bruke så tungt pga stang så bruk slangesøkke. 

Baitrunneren skal være stilt slik at strømmen ikke drar ut noe. Det skal en del tilvenning til for å finne rett måte, men hvis du lar strømmen ta snøret vil du sette deg fast i ni av ti tilfeller. 

Aktivt fiske er bedre av og til, men avhengig av bunnforhold. F. Eks kan du fint gjøre det på ormhilleren, men overhodet ikke i nordre straumsund. 

Jigger er fine til å teste bunnforhold med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.