Gå til innhold
Fiskersiden

Oppstanden!


TT
 Share

Recommended Posts

Bye bye Trump og Fiskersiden tilbake på samme da. Ah, hva mer kan en gammel sjel ønske seg? Hva har vi gjort for å fortjene en slik lykke? Straffen kommer nok i form av et sypike- og krabbeår. Men enn så lenge:

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, erik skrev:

Må si at 2021 starter over middels bra. ;)

 

Stor takk til Skitt Fiske AS ved Anders som har tatt ansvar her og sørget for å få forumet på beina igjen etter at Hooked gikk nedom og hjem.

Takk til Skitt Fiske, ja. Jeg tipper mange av oss har lagt igjen adskillige tusenlapper der, så det er jo godt å se at de er litt "samfunnsbevisste". 

Så får vi ta ansvar for å fylle forumet med nye innlegg, hvilket for min del betyr at jeg snart må se å komme meg ut på fisking igjen .... Hittil har vinteren (for det har faktisk vært vinter i Oslo) stort sett bestått i ski og skøyter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig hyggelig å se at forumet er oppe å rusler igjen! 

er jo en gyllen mulighet for Skitt Fiske som eiere hvis de får til litt engasjement, aktiviteter og reklame!

Ellers har det blitt litt isfisking uten resultat for min del. Kalde opplevelser jeg skal skrive om snart!

Vinteren går med på å handle inn litt utstyr til dorging/trolling. har fått handlet inn litt stenger, sneller og stangholdere. Mer om det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.1.2021 at 11.24, erik skrev:

Må si at 2021 starter over middels bra. ;)

 

Stor takk til Skitt Fiske AS ved Anders som har tatt ansvar her og sørget for å få forumet på beina igjen etter at Hooked gikk nedom og hjem.

Enig med deg. Takker også Anders fra Skittfiske for at bedriften han representerer bidrar til å holde vedlike FS og alt viktig innhold . FSs kartotek er en del av norsk sportsfiske historie og burde vært fredet og beskyttet . Lenge siden jeg har skrevet noe , men kommer med bidrag etter hvert.

Legger til at man bør bytte passord . Jeg ble selv hacked og med passord - mailadresse som jeg kun bruker her på sidene. 

Editt : Savner - etterlyser panel som viser nye innlegg. Savner tom innleggene fra Gladlaks , og det sier mye ;) l

Sitat

 

 

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.