Bonavar 247 Posted February 21 Report Share Posted February 21 Hei jeg har ikke sett noe på FS men er det noe sted for dette ? Quote Link to post Share on other sites
cannonbang 479 Posted February 21 Report Share Posted February 21 Hei Forbrukerforumet er for dette. Ellers er det finn, men det vet du sikkert om. 1 Quote Link to post Share on other sites
erik 1750 Posted February 22 Report Share Posted February 22 https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?/forum/18-forbrukerforum/ 1 Quote Link to post Share on other sites
Bonavar 247 Posted February 24 Author Report Share Posted February 24 Takk gutter ,) 1 Quote Link to post Share on other sites
TT 431 Posted February 25 Report Share Posted February 25 Den 21.2.2021 at 19.44, Bonavar skrev: Hei jeg har ikke sett noe på FS men er det noe sted for dette ? Skal du selge Parabellum-stengene dine? Quote Link to post Share on other sites
Bonavar 247 Posted February 25 Author Report Share Posted February 25 9 timer siden, TT skrev: Skal du selge Parabellum-stengene dine? Ha ha nei jeg har 2 sneller på lur. 2 helt nye Okuma Helios HSX-40 FD. Samme som jeg bruker selv til SØ men i size 40. Synes 30 er nice og at 40 blir noe stort jo mindre det skal brukes til Gjedde. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts