Gå til innhold
Fiskersiden

Kystmeite Salhus


Aane
 Share

Recommended Posts

Hei hei. Eg har tenkt å prøve ut Salhus. På jakt etter fin lange/brosme og verken Steinestø eller Breistein fungert så langt. Fått mykje hai og ei hyse, men ikkje lange/brosme. 
 

Hadde eigentleg prøvd å fiske på stad 2 på biletet mitt, men det virka som alle snakker om den gamle fergekaien. Er det botnen som er betre der? 
 

Botnen er òg grunnen til at eg ikkje har prøvd Salhus enno, ettersom eg har høyrd den eter takkel (sjølv om det er noko betre om ein sikter på brua).

Er det nokre triks til å fiske på denne plassen? 

E487A67C-E0A3-4C54-BD89-F8109297CE3A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Den 5.3.2021 at 18.53, Aane skrev:

Hei hei. Eg har tenkt å prøve ut Salhus. På jakt etter fin lange/brosme og verken Steinestø eller Breistein fungert så langt. Fått mykje hai og ei hyse, men ikkje lange/brosme. 
 

Hadde eigentleg prøvd å fiske på stad 2 på biletet mitt, men det virka som alle snakker om den gamle fergekaien. Er det botnen som er betre der? 
 

Botnen er òg grunnen til at eg ikkje har prøvd Salhus enno, ettersom eg har høyrd den eter takkel (sjølv om det er noko betre om ein sikter på brua).

Er det nokre triks til å fiske på denne plassen? 

E487A67C-E0A3-4C54-BD89-F8109297CE3A.jpeg

Hadde tenkt å svare her, men glemte det helt. Har du testet? 

Primærtipset er å ikke dra dit med bare ett tackel. 

Men ellers er det en spennende plass med varierte biotoper innen kastevidde. Felles for alle er at det lønner seg å løfte kroken godt fra bunnen, og ikke bruke tackler med mer enn en krok. 

Glemte du forresten en gul regnjakke på ormhilleren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.3.2021 at 22.37, Ølgylt skrev:

Hadde tenkt å svare her, men glemte det helt. Har du testet? 

Primærtipset er å ikke dra dit med bare ett tackel. 

Men ellers er det en spennende plass med varierte biotoper innen kastevidde. Felles for alle er at det lønner seg å løfte kroken godt fra bunnen, og ikke bruke tackler med mer enn en krok. 

Glemte du forresten en gul regnjakke på ormhilleren? 

Hei hei! Ja, eg har fått testa ut kaien, ikkje den andre staden. Har overraskande nok ikkje mista noko takkel der enno. Vore ein tre-fire turar tenkjer eg. Litt hai og ei to-kilos lange er det eg har å vise til. 

ja, eg fann aldri igjen den regnjakka, så det er der den var!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med jakka på campelen over påske. 

Salhus huser noen leppefiskrugger, så en hel reke på rundt 20-30 meters dyp kan gi morsomt utslag, selvom det er dypet der som leverer det mest spennende. Kaster du i retning brua blir agnet liggende mot en bratt skråning og kan lett bli skjult for fisken, pulley på ca 2 meter fikser det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.4.2021 at 12.15, Ølgylt skrev:

Jeg tar med jakka på campelen over påske. 

Salhus huser noen leppefiskrugger, så en hel reke på rundt 20-30 meters dyp kan gi morsomt utslag, selvom det er dypet der som leverer det mest spennende. Kaster du i retning brua blir agnet liggende mot en bratt skråning og kan lett bli skjult for fisken, pulley på ca 2 meter fikser det 

Supert! Tusen takk:)Takk for tipset om pullyen. Var innom der igjen for for ei veke sidan. Blei ingenting, men brukte berre reke på denne turen òg så kanskje det burde fortelle meg noko. Men fekk iallfall selskap på:D

00DFBA53-4633-46AD-B8E3-DCD476A4ECCE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Den 2021-3-5 at 18.53, Aane skrev:

Hei hei. Eg har tenkt å prøve ut Salhus. På jakt etter fin lange/brosme og verken Steinestø eller Breistein fungert så langt. Fått mykje hai og ei hyse, men ikkje lange/brosme. 
 

Hadde eigentleg prøvd å fiske på stad 2 på biletet mitt, men det virka som alle snakker om den gamle fergekaien. Er det botnen som er betre der? 
 

Botnen er òg grunnen til at eg ikkje har prøvd Salhus enno, ettersom eg har høyrd den eter takkel (sjølv om det er noko betre om ein sikter på brua).

Er det nokre triks til å fiske på denne plassen? 

E487A67C-E0A3-4C54-BD89-F8109297CE3A.jpeg

Det skal være bra med brosme/lange under nordhordalands broen.fisk med pilk og oppheng med makrell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.