Gå til innhold
Fiskersiden

Valgets kvaler. 2 kvalitetssneller.


omern
 Share

Recommended Posts

Sitter å prøver å bestemme meg. Har mulighet til å kjøpe Orvis Hydros SL 7/9, eller Guideline VOSSO 6/8. Til SØ fiske. Primert brukes med #7. Men har planer om å gå til anskaffelse av #8 etterhvert. Hva velger jeg? Jeg må bestemme meg fort, men klarer ikke bli enig med meg selv.

 

 

Håper noen kan komme med noen gode argumenter for det ene, eller andre. På forhånd takk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.3.2021 at 19.01, omern skrev:

Sitter å prøver å bestemme meg. Har mulighet til å kjøpe Orvis Hydros SL 7/9, eller Guideline VOSSO 6/8. Til SØ fiske. Primert brukes med #7. Men har planer om å gå til anskaffelse av #8 etterhvert. Hva velger jeg? Jeg må bestemme meg fort, men klarer ikke bli enig med meg selv.

 

 

Håper noen kan komme med noen gode argumenter for det ene, eller andre. På forhånd takk! :)

Jeg har den Orvis-snella i en større utgave. Jeg kjøpte den på tampen av sesongen i fjor, da den gamle laksesnella mi lugget så pass mye ved utras at jeg begynte å bekymre meg en smule . Kjøpte den først og fremst fordi jeg fant den på et eller annet salg, selvsagt ^_^ Jeg rakk bare å teste den en gang. Jeg kan ikke si jeg er superfan av bremseskrua, men det er nok en bagatell. På såpass dyre sneller som de to du nevner, bør brems mv uansett være mer enn bra nok, så jeg vil tenke at det først og fremst er det visuelle som bør avgjøre - altså hvilken du liker best. Har du mulighet til å "klå" litt før du kjøper, er det selvsagt en fordel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.