Gå til innhold
Fiskersiden

Risør og sjøørret 19-21.03.21


erik
 Share

Recommended Posts

Vår, sol, plussgrader, bursdag og fisketur på en gang. Vi rømte fra vinterlige forhold til solfylte Risør for en helg.

Siden Vera hadde bursdag denne helgen klinte jeg til med et par netter på «Det Lille Hotel» i Risør. Kursen ble satt sydover rett etter jobb på fredagen, og med i bagasjen var det selvfølgelig litt fiskeutstyr. 

1B474EB8-213B-48BA-AA38-803FE9B64857.jpe

Les mer på bloggen: https://teamcolibri.blogspot.com/2021/03/risr-og-sjrret-19-210321.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Kan hende det blir noe SØ i påsken på meg også. Jeg sikter meg inn mot hytta, og i Vansjø er det nå "umulig-sesong" med for mye is til båt og for dårlig is til isfiske. På den annen side har jeg en haug med timer som skal legges ned i å få amerikaneren sesongklar, og tom ved-bod her hjemme, så kan hende tiden blir brukt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, erik skrev:

Takk!

Kan hende det blir noe SØ i påsken på meg også. Jeg sikter meg inn mot hytta, og i Vansjø er det nå "umulig-sesong" med for mye is til båt og for dårlig is til isfiske. På den annen side har jeg en haug med timer som skal legges ned i å få amerikaneren sesongklar, og tom ved-bod her hjemme, så kan hende tiden blir brukt på det.

Livet er fullt av tids-tyver! Men vedhogst er om ikke annet, skikkelig arbeid. 

Jeg var ved båten min på søndag, og hadde ambisjoner om å få den klar og satt på henger, men hele tiden gikk med på å bytte ut en revnet trampolineduk ... (som i og for seg er en investering for fremtiden, da en trampoline kan holde barn i aktivitet i timesvis. Men båten ligger fremdeles opp ned under snø og plastikk ....) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.