Gå til innhold
Fiskersiden

Lage egen wobbler for ørret/laks


OleHenrik90
 Share

Recommended Posts

Heisann alle sammen ! Tatt det litt lenger fra sist og denne gangen lager jeg en egen wobbler. Videoen er ganske detaljert, men hvis du ønsker prøve selv og lurer på noe spør gjerne. Morsomt hvis det er fler nybegynnere å dele erfaringer med. Håper dere liker videoen. - Ole 

 

Endret av OleHenrik90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fiskemannen skrev:

Ser bra ut!  Har du noen erfaring med hvor lenge de holder i bruk?  Ser at mange bruker mye tid på å forbehandle treet og på 4-5 lag med topcoat.

 

Nei har ikke prøvd de stort enda så vi får se. Hvis du er interessert i å lære mer av en som er veldig flink vil jeg anbefalle Marling Baits på YouTube. SolarBaits er også bra. De jeg har sett på for inspirasjon. 

Jeg gidder ikke bruke så mye tid på hver da sjansen for å sitte fast er for stor der jeg ofte fisker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, OleHenrik90 said:

Nei har ikke prøvd de stort enda så vi får se. Hvis du er interessert i å lære mer av en som er veldig flink vil jeg anbefalle Marling Baits på YouTube. SolarBaits er også bra. De jeg har sett på for inspirasjon. 

Jeg gidder ikke bruke så mye tid på hver da sjansen for å sitte fast er for stor der jeg ofte fisker

Lager allerede egne sluker, så vet ikke om jeg skal begynne med wobblere også. Så en som impregnerte med rå linolje også lakket med noe akryllakk. Han sier det holder veldig bra. (Jaaralbaits) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.