Gå til innhold
Fiskersiden

Verdi på Ambassadeur 6000 made in sweden.


TPK
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg har en helt ubrukt Ambassadeur 6000 (made in sweden, jeg har lest at nyere er laget i Asia) jeg tipper denne er ca 22-23 år gammel. Jeg hadde tenkt å bruke den, men den ble bare liggende i en skuff. Siden den er ubrukt er den så og si strøken. Jeg har ingen eske eller pose. 

 

Noen som kan fortelle meg omtrent hva den er verdt? Jeg har ikke bruk for den og skal selge den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambassadeur 5000 og 6000 (og 5500, 5600, 6500 og 6600) lages fortsatt i Sverige. Snellene som lages i dag har høyere kvalitet enn de hadde på 90-tallet så snella di har bare vanlig bruksverdi. Det er 7000 snellene som i dag produseres i Kina og som også har en mye enklere konstruksjon enn de originale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, abbor skrev:

Ambassadeur 5000 og 6000 (og 5500, 5600, 6500 og 6600) lages fortsatt i Sverige. Snellene som lages i dag har høyere kvalitet enn de hadde på 90-tallet så snella di har bare vanlig bruksverdi. Det er 7000 snellene som i dag produseres i Kina og som også har en mye enklere konstruksjon enn de originale. 

Ok, takk. Jeg har fått bud på 700,- får være fornøyd med det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.