Gå til innhold
Fiskersiden

Trollingtreff Tyrifjorden 1-2 Mai 2021


Philip L
 Share

Recommended Posts

Tyrifjorden har kverna bak i hodet mitt en ukes tid nå. Jeg drømmer om å «hente opp»  en ny pr. på ørret ;)

Utfordringen er å finne tid for en stressa familiefar, samt at været når tiden måtte passe, må egne seg for småbåt. 
 

Jeg skal ikke spørre om fiskeplasser, det får jeg finne ut av selv. Men to tips tas imot med takk:

- med noen timer til disposisjon, er det noen tid på døgnet som bør prioriteres? 
 

- dyp. Jeg har ikke dyprigg nå, men blyparavaner opp til 90 gram. Hvilken dybde bør det legges størst vekt på på denne tiden av året? 
 

TT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.4.2021 at 9.49, TT skrev:

Tyrifjorden har kverna bak i hodet mitt en ukes tid nå. Jeg drømmer om å «hente opp»  en ny pr. på ørret ;)

Utfordringen er å finne tid for en stressa familiefar, samt at været når tiden måtte passe, må egne seg for småbåt. 
 

Jeg skal ikke spørre om fiskeplasser, det får jeg finne ut av selv. Men to tips tas imot med takk:

- med noen timer til disposisjon, er det noen tid på døgnet som bør prioriteres? 
 

- dyp. Jeg har ikke dyprigg nå, men blyparavaner opp til 90 gram. Hvilken dybde bør det legges størst vekt på på denne tiden av året? 
 

TT

Tiden må du nesten lete etter selv, men været 1-2 mai er meldt helt fantatisk! nesten vindstille, og 10-12 grader på dagen. 

Fiskeplasser kan jeg sende deg på pm.

Når på døgnet skal jeg ikke uttale meg om, men du trenger ingen blyparavaner. I overflaten sies det er det beste nå. 1-3m

 

Håper du kommer 1-2 mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.