Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano Norge


Monitor
 Share

Recommended Posts

Jeg er nederlender, men har bod lenge i Norge. I Nederland har Daiwa en langt høyre stjerne enn her, men for en som bare bruker fiskeutstyr sesongmessig, så tror jeg det ikke har så mye å, si hva man forguder. Det som dog er idioti er at Shimano priser i Norge ligger skyhøy i pris over Daiwa. En helt alminnelig stang til 1500 kroner koster dobbelt så,mye i Norge, og en Stella betaler du nesten dobbelt så mye for enn i resten av verden. 
Verdens beste snelle i sitt segment fra Daiwa koster villedende 7000 kroner, mens Shimano Stella koster 10.000. 
Du får den for 5.400 i resten av verden, mens Daiwa sin modell ikke er å få tak i under 7000. 
Det er jo et betydelig misforhold her, og inntil prissettingen på Shimano er avklart, så vil jeg fraråde enhver til å kjøpe dobbel pris på Shimano produkter sammenlignet med resten av verden.

Jeg oppfordrer til å boikotte en aktør som misbruker sin markedsmakt i en grad som er helt forkastelig. Mine mail til de svarer de ikke på.

Det er ran de bedriver, især når Daiwa sine stenger og sneller har høyre kvalitet.

 

Endret av Monitor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.