Gå til innhold
Fiskersiden

Melde norgesrekorder


Pettask
 Share

Recommended Posts

Hei, har googlet mye og lenge men finner ingen svar. 
Dersom jeg kroker en norgesrekord eller har en mistanke om dette, hvordan går jeg frem? 
Finnes det en oppskrift? Tenker da på godkjente vekter, hvordan ta bilde, hvor mange bilder, hvilke opplysninger skal jeg sende inn og hvor skal jeg sende det inn? 
 

Har ikke noe norgesrekord eller mistanke om det, men denne infoen hadde vært kjekt å ha :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Pettask skrev:

Hei, har googlet mye og lenge men finner ingen svar. 
Dersom jeg kroker en norgesrekord eller har en mistanke om dette, hvordan går jeg frem? 
Finnes det en oppskrift? Tenker da på godkjente vekter, hvordan ta bilde, hvor mange bilder, hvilke opplysninger skal jeg sende inn og hvor skal jeg sende det inn? 
 

Har ikke noe norgesrekord eller mistanke om det, men denne infoen hadde vært kjekt å ha :) 

Her finner du både rekordene per i dag, og link til skjema for å melde inn. I skjemaet står det hva som skal til:

https://www.klikk.no/produkthjemmesider/villmarksliv/norske-fiske-rekorder-de-offisielle-norske-sportsfiskerekordene-2762282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.