sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 (edited) Edited November 20 by sjøsprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 Hva ville Freddy Mercury ternke om den israelske massakren av det palestinske folk i dag mon tro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 (edited) For Hamas drepte over 1000 Isrealitter, og de kalte det en massakre. Jødene har drept over 5000 uskyldige Palestinske "barn" på 5 uker... og mer enn 10000 uskyldige kvinner, barn og fedre - men de kaller ikke det: en massakre... ? Hvor er rettferdigheten Jehova, og ønsker du ikke at den skal vinne? Edited November 20 by sjøsprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 (edited) Tirsdag 21 november 2023 Edited November 20 by sjøsprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 Jeg bryr meg ikke så mye, jeg bare reagerer på urettferdighet - som Hammurabi ville ha gjort det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 Hva ville Hammurabi si om Palestina konflikten ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 For han er den opprinnelige, så vi kan lære mye av han. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 Er det en god ting å eliminere fienden eller kan det virke mot deg Adolf Nethanjahu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 20 Author Report Share Posted November 20 Ikke vet jeg... jeg er fornøy7elig dritings på miott eget brygg, hva kan være bedre enn det om jeg tør spæørre ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 23 Author Report Share Posted November 23 Jeg ville så gjerne ønsket å finne en Israelsk/Jødisk tradisjonell folkesang som ikke utsrtåler unødvendig etnisitet eller nasjonalitet. Jeg kommer til å fortsette å lete, men hvis du i mellomtiden kommer på noen så ville jeg vært takknemlig om du poster den. I mellomtiden poster jeg denne som jeg liker ganske godt: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 23 Author Report Share Posted November 23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 23 Author Report Share Posted November 23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 23 Author Report Share Posted November 23 Jeg har en uutløst bilett til Bob Dylan i nygordsparken, sammen med en veninde og hennes far. Men jeg hadde spist for mye fleinsopp og var paranoid, jeg trodde de ville drepe meg. Så den biletten - til et annet liv, kastet jeg bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 23 Author Report Share Posted November 23 Alt for musikken, jeg var aldrig del av noe. Jeg ønsket bare å følge mine helter; Jimmie hendricks og Carlos Santana... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 23 Author Report Share Posted November 23 Men jeg angrer ikke på noe tross alt, du får bare ett liv og jeg har ingen tro på alternative virkeligheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 23 Author Report Share Posted November 23 Å stusse over valg du kunne ha gjort gjør ingen nytte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 23 Author Report Share Posted November 23 Jeg er meg, de valgene jeg gjorde... jeg ønsker ikke å gå tilbake å forandre dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjøsprøyt Posted November 23 Author Report Share Posted November 23 Jeg må bare infinne meg med realitetene, alt det dumme jeg gjorde. Og konkludere med - at det er den jeg er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts