brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Du er en gjeng rikinger som beriker seg selv på andres bekostning, det er det ikke værdt å dø for. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Ha et godt nyttår deres majestet, det unner jeg deg som jeg ønsker det til alle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Når din tid er omme er også min tid omme, og verden får gjøre som den vil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 Mine beste ønsker, fra meg til deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted December 26, 2023 Report Share Posted December 26, 2023 (edited) Du er en gjeng rikinger som beriker seg selv på andres bekostning, og det er det ikke værdt å dø for. Edited December 26, 2023 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 (edited) Edited January 3, 2024 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Er det dette du vil jeg skal begrunne mitt offer for deg Kjell Inge Røkke ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Hvilket offer gjør du for meg, Kjell inge Røkke ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Ønsker du at jeg skal gi mitt liv for Nasjonen, Kjell inge Røkke ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Så hvorfor ønsker du ikke å gi ditt liv som jeg gjør, Kjell Inge Røkke ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 For Kongen, For Kong Harald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Kjell Inge Røkke ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 (edited) Ja, jeg vet ikke så mye om hvordan det er å være rik. Men jeg hvet hvordan det er å være fattig på de rikes bekostning. Edited January 3, 2024 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Hva tenker du om det Kjell Inge Røkke ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Er du villig til å ofre ditt liv for oss andre Kjell Inge Røkke ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Nasjonen Norge, hvor likhet er et bindemiddel ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Du er ikke en av oss Kjell Inge Røkke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Så ryk og reis, til der du ikke betaler tilbake hva du skylder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Kjell Inge Røkke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 (edited) Du tjener enorme penger Kjell Inge Røkke, på å stikke ditt fedreland i ryggen med en kniv, Kjelll Inge Røkke. Edited January 3, 2024 by brudgir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Jaja, sånn er det bare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brudgir Posted January 3, 2024 Report Share Posted January 3, 2024 Må slå av nyhetene nå, Høyre Norge er så vemmelig at jeg helst vil være forruten. Heil Erna ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted January 14, 2024 Report Share Posted January 14, 2024 De var da fælt, drukket for mye hjemmelaget rødvin mr.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjosprøyt Posted January 14, 2024 Report Share Posted January 14, 2024 Vi er alle så opptatt av effekivitet i disse dager, regjeringen "lever" for effektivitet - i følge Høyre. Men resursfordelingen er ikke effektiv, for noen har så mye mer enn de trenger og mange flere har så alt for lite. Så hvordan hvis du løse dette med ressurs fordelingen Høyre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts